Oh zo lekker pompoen. Kan ook niet wachten om al mijn recepten me pompen weer te maken komende tijd
Jaaa! Heel leuk
Leuk! Echter ben ik wel behoorlijk inspiratieloos, haha!
Hebben mensen zin om hun favoriete pompoenrecepten te delen? Ben wel benieuwd
Ik hou echt van de herfst, sowieso mijn lievelingsseizoen! Vind het heerlijk om onder een dekentje te kruipen met thee/warme chocomelk en eindelijk weer truien aan kan Maar ook zo chill om dan met de hond te gaan wandelen in het bos en daar mooie foto’s maken, pumpkin spice latte drinken. Damn, nu allemaal al zoveel zin in! Oh en btw, ik heb zelf ook een tumblr waar veel herfst foto’s op staan, dus als jullie mij willen volgen/inspiratie willen kijk er dan vooral op! https://wishh-u-were-mine.tumblr.com/
Ik haat pompoenen snijden.
2-3 personen is overigens de grootste leugen uit de geschiedenis van leugens.
Same
Via deze link kan je jouw herfstliedjes toevoegen en de volledige playlist zien. Laten we afspreken dat we maximaal 3 nummers per persoon mogen toevoegen. Ik heb alvast 1 nummer toegevoegd, dus vullen maar met herfstvibes.
Ik maak regelmatig risotto met pompoen. Vind qua structuur het zachte van de pompoen heel lekker bij het smeuïge van risotto. Maar houd het dan best simpel, ongeveer zoals dit recept https://www.puursuzanne.nl/recepten/risotto-pompoen-en-champignons
Ik vind deze trouwens echt MEGA lekker maar maak het met gewone oranje pompoen
Ach je hebt nog de hele herfst om nummers toe te voegen
Oh, ziet er goed uit! Lekker snel na het werk te maken. Deze week maar eens proberen!
Ik heb ook zo’n dekseltje voor mijn Yankee Candle gekocht. Weet even niet hoe dat ook alweer heet. Merk wel dat het een goede aankoop is geweest. De vlam is rustiger en de kaars smelt beter/gelijkmatiger.
En ja, ik heb een haardvuur aan op Netflix terwijl ik zit te lezen.
Al mijn yankee candles zijn bijna op. Moet snel weer nieuwe kopen
Ik ook. Gewoon meer om de uitdrukking treurwilg. Ik vind juist steeds meer herfstliefhebbers!
Ooo ik vind de ochtenden ook zo fijn. Lekker kaneelthee en alvast een kaarsje aan…
Ik wist niet dat dit topic bestond en nu weet ik wat ik miste in m’n leven
Weet iemand waar ik echt lekkere kruiden chai thee kan halen?
Illuma lids! Zijn inderdaad top, ik heb er ook een.
Baal alleen dat ik geen kaneel heb toegevoegd, upside down cake en Tarte tartin vind ik altijd heerlijk herfstig
Ik heb er wel een aantal. Zal ze morgen wel delen
Oh bij dit recept moet je wat salie bij doen! Maakt het helemaal af!