Maar die biologische met schil is echt 5068,5 x lekkerder
Ik ga vandaag wat in de tuin rommelen en even naar het tuincentrum voor bergthee in manden voor bij de tuindeuren.
Wil eigenlijk ook al sierpompoentjes meenemen voor op/bij het houten tuinbankje maar het zou volgende week weer 26 graden moeten worden en dat doet ze geen goed denk ik
Wat?!? Volgende week weer 26 graden?? Houd het dan nooit op?? Ik ben er klaar mee
Er komt nog een nieuwe hittegolf aan
Samenvatting
grapje
Klimaatverandering is not a joke en fucken met m’n herfstvibes ook niet
HAHAHA je liet me oprecht schrikken.
Ik heb ze als votive toegevoegd bij mijn bestelling, hier in de buurt worden ze nergens verkocht dus dan zo maar ruiken . To be continued…
Haardvuur op Netflix?? Waar vind je dat? Oprecht nog nooit van gehoord haha
Ohhh super bedankt! Dat ga ik vanavond aanzetten
Oh ik lig nu nog lekker in bed te chillen, lekker knus wakker worden met mn laptop en een kop thee. Heerlijk! <3 Van mij mag dit weer wel zo blijven.
Kan iemand mij even een psl komen brengen, ik lig ook nog lekker in bed met mn laptop
haha dat zou het wel helemaal compleet maken!
Same problem. Omgeving Amersfoort Utrecht niks te bekennen qua winkels. Heel jammer
Ik weet niet of dit nog up to date is, maar hier staan de geuren die ze hebben/hadden:
Bij mij ruikt de kamer wel echt naar de kaars als ik die aansteek, wat gek dat jij dat niet hebt.
Mijn herfstkaarsen hoef ik alleen maar open te doen en mijn kamer ruikt er de rest van de dag naar, zonder ‘m uberhaupt aan te steken. Heb bij sommige zomergeuren wel dat je ze amper ruikt, maar van de herfstgeuren niet!
Vriend en ik hebben net de nieuwe Halloween yankees gescoord Trick or treat voor mij, Haunted hayride voor hem. Heb mijne nu net naast me branden: hij ruikt citrusachtig, maar ook naar pompoen en iets kruidigs/kaneelachtig.
Dat ligt dan aan zijn reukvermogen