Er komt nog een nieuwe hittegolf aan
Samenvatting
grapje
Er komt nog een nieuwe hittegolf aan
grapje
Klimaatverandering is not a joke
en fucken met m’n herfstvibes ook niet
HAHAHA je liet me oprecht schrikken.
Ik heb ze als votive toegevoegd bij mijn bestelling, hier in de buurt worden ze nergens verkocht dus dan zo maar ruiken
. To be continued…
Haardvuur op Netflix?? Waar vind je dat? Oprecht nog nooit van gehoord haha
Ohhh super bedankt! Dat ga ik vanavond aanzetten 
Oh ik lig nu nog lekker in bed te chillen, lekker knus wakker worden met mn laptop en een kop thee. Heerlijk! <3 Van mij mag dit weer wel zo blijven.
Kan iemand mij even een psl komen brengen, ik lig ook nog lekker in bed met mn laptop 
haha dat zou het wel helemaal compleet maken!
Same problem. Omgeving Amersfoort Utrecht niks te bekennen qua winkels. Heel jammer 
Ik weet niet of dit nog up to date is, maar hier staan de geuren die ze hebben/hadden:
Bij mij ruikt de kamer wel echt naar de kaars als ik die aansteek, wat gek dat jij dat niet hebt.
Vriend en ik hebben net de nieuwe Halloween yankees gescoord
Trick or treat voor mij, Haunted hayride voor hem. Heb mijne nu net naast me branden: hij ruikt citrusachtig, maar ook naar pompoen en iets kruidigs/kaneelachtig.
Dat ligt dan aan zijn reukvermogen 
Dit is echt mijn favoriete topic op het moment! Heerlijk om alle gezelligheid te zien. Ik zoek nog meer leuke Netflix/YouTube vlog aanraders voor de herfst! Ben al bezig met de zoveelste keer gilmore girls maar als iemand nog andere aanraders heeft!
Nou hier is mijn over-de-datum geurkaars van de action dan hehe. (Hoi @Enthusiasm) Appel-kaneel dacht ik.
Dit is echt niet heel herfstig, maar als je van documentaires over misdaad en zo houdt: op YouTube de docu’s van The Fifth Estate. Daar ben ik hele avonden mee zoet geweest.
Finding Emma Fillipoff
Stalking Amanda Todd: The Man in the Shadows
Vind ik echt aanraders
Zo gezellig, ik lig in bed met kop thee, een boek en slapende kat naast me, terwijl de regen op het dak tikt. Heerlijk, ik blijf hier denk de hele dag liggen!
Ik luister de spotify playlist nu tijdens het schoonmaken