Het Herfsttopic

Dit is echt mijn favoriete topic op het moment! Heerlijk om alle gezelligheid te zien. Ik zoek nog meer leuke Netflix/YouTube vlog aanraders voor de herfst! Ben al bezig met de zoveelste keer gilmore girls maar als iemand nog andere aanraders heeft!

1 like

Nou hier is mijn over-de-datum geurkaars van de action dan hehe. (Hoi @Enthusiasm) Appel-kaneel dacht ik.

2 likes

Dit is echt niet heel herfstig, maar als je van documentaires over misdaad en zo houdt: op YouTube de docu’s van The Fifth Estate. Daar ben ik hele avonden mee zoet geweest.

Finding Emma Fillipoff
Stalking Amanda Todd: The Man in the Shadows

Vind ik echt aanraders

1 like

Zo gezellig, ik lig in bed met kop thee, een boek en slapende kat naast me, terwijl de regen op het dak tikt. Heerlijk, ik blijf hier denk de hele dag liggen!

8 likes

Ik luister de spotify playlist nu tijdens het schoonmaken :ok_hand:t2::blush:

Ik hou van dit topic!! :blush:

1 like

Oké ik houd er niet van om door een zware regenbui te fietsen. Maar om daarna thuis je warme, droge joggingbroek en sloffen aan te kunnen doen is toch wel goals hoor :smiling_face_with_three_hearts::maple_leaf:

5 likes

Oeh goed idee, dat ga ik straks ook doen!

1 like

Het regent buiten en ik kijk een super slechte cliché film op netflix terwijl mijn hond bij me op schoot ligt om me warm te houden, voelt als herfst :blush:

3 likes

Ik liep net door de miezer en een windje en ik vond het zo lekker en had zoveel zin om met een theetje en dekentje op de bank te zitten. Ik baal ook echt dat het weer warmer wordt komende week.

4 likes

Mijn moeder appte me van de week dat er een lekker zomers weekend aankwam. Mijn eigen moeder!
Ik wil regen! :joy:

4 likes

Ik heb net een Disney Plus account aangemaakt en ik zit m’n laatste vogeltje te borduren. Ik ben best content. Alleen beetje jammer dat de regen van gister weg is

3 likes

Oeh deze viel vandaag bij mij op de mat. Leesvoer voor de komende tijd! (Lees; uur haha)

6 likes

Wat een prutfoto, zo loopt niemand erbij toch? Volgens mij is die foto in de lente genomen (logisch wel, maar ik krijg er nu geen herfstgevoel van)

Edit: ze heeft zelfs een korte broek aan. In de herfst. Nee oké.

7 likes

Het gaat mij dan ook meer om de inhoud van het tijdschrift dan de cover :joy:

1 like

Klopt. Heel veel mensen associeren herfst en winter met depressieve shit. Zo ook de Viva en de flair denk ik haha

1 like

pfff wat slecht dat boek. Gezellige ‘‘real life’’ verhalen ook :laughing:

Bij het zien van deze cover snap ik wel waarom het een samenwerking is van meerdere bladen van dezelfde uitgever. De vormgeving is zo gedateerd dat over een jaar 4 tijdschriften samen 1 vakantieboek uitgeven. :stuck_out_tongue: Ik mis echt de herfstsfeer.

Ze hadden beter kunnen doen:

‘10 dingen die je kan doen met een pompoen’
‘toen ik struikelde over een blaadje, werd ik gered door een man die nu de vader van mijn kinderen is’

7 likes

Beloofd dat ik voor de laatste keer wat over m’n borduur vogeltjes plaats, maar ik moet het delen, want het is af en ik ben legit trots op mezelf

75 likes

Ik heb me toch laten overhalen

17 likes