Het Herfsttopic

Dat laatste klinkt als een boek van Jill Mansel, 10/10 would read

1 like

Ik vind op zich de serie Outlander ook wel herfst vibes hebben, zeker seizoen 1!

4 likes

Ook seizoen 4! De boeken zijn ook heerlijk om te lezen in de herfst. Maar eigenlijk kan ik alle seizoenen/delen van Outlander aanbevelen, want ik ben een echte fangirl haha

5 likes

@Bunnyslippers hoe maak ik ook alweer de beste warme choco?

Even gekopieerd van mijn post van vorig jaar:

Optie 1 is makkelijk:

Koop Tony Chocolonely chocolademelk (mijn favo) of chocomel dark en zet dat in de magnetron. Top het daarna met marshmallows of slagroom.

Optie 2 is ook makkelijk maar iets meer moeite:

Koop pure chocoladebuttons of hak een reep in stukjes (of als je van zoet houdt mengen met witte of melk chocola) en warm dit in een pannetje op met volle melk. Of lekker lui hete melk in je beker schenken en daar gelijk chocola doorheen roeren (ik doe dit trouwens soms (eigenlijk bijna altijd haha) ook bij optie 1 extra, als ik voor de full chocolade experience wil gaan).

Met als extra edit, dat een beetje vers gemalen zeezout erin ook een vereiste is.

8 likes

Thanks! Had helemaal niet door dat je dat al had geplaatst. Dacht dat het op EGF was. Time flies!

2 likes

Ik ben op vakantie in Californië, en ondertussen helemaal fan geworden van dit topic :heart: Hier zijn sommige winkeltjes en restaurants helemaal versierd in herfstsfeer, zo gezellig! Ik heb al Yankee wax melts ingeslagen en de PSL gehad (wel iced, want het is 30+ graden).

Edit: Gelijk een vraag, vinden jullie wax melts beter of minder goed ruiken dan kaarsen? Heb ze genomen omdat er alleen grote Yankee candles te koop waren en die passen niet in mijn handbaggage.

2 likes

Mijn ervaring is dat wax melts sterker ruiker, maar wel minder lang.
Bij mij gaan wax melts vaak iets van 3/4 avonden mee en dan is de geur er wel zo goed als af

1 like

Vind de wax melts sterker ruiken, maar idd wel sneller geurloos. Ik snijd/breek ze meestal in kwarten om er langer mee te doen.

1 like

Goed om te weten! Dan ga ik die van mij ook door de helft proberen te branden.

Hebben jullie al leuke herfstachtige dingen gezien bij tuincentra? Ik zit Zoella terug te kijken en wil nu m’n voordeur versieren Haha!

9 likes

6 likes

Oh dat ging niet helemaal goed, maar @DaintyDream dit was bij de tuinland!!!

Ik heb zelf 1 grote en een kleintje gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Hoe lang kan je zo’n pompoen laten staan?

Ik heb dit gisteren gemaakt en het was heerlijk. Zelfs mij vleesliefhebbende schoonouders vonden het lekker. Dank voor de tip!

1 like

Weet ik eigenlijk niet :see_no_evil:

:heart_eyes:

34 likes

Hahaha ahw ik word hier bijna emotioneel van wat een lief mannetje

9 likes

Ik ga vandaag m’n kamer alvast in de herfst stemming brengen met wat spulletjes die ik al in huis heb en ga ook nog wat andere dingetjes halen en het nog meer herfst proof maken :heart_eyes: zoveel zin in!

4 likes

Dit klinkt echt als een heel goed idee voor een maandag. Zodra ik m’n werk voor vandaag af heb, ga ik dat ook doen

1 like