Oeh waar komt die leuke kaars vandaan?
Van TK Max! Zit in Rotterdam en Eindhoven
Zie dat ze meerde verkooppunten hebben, ook Amsterdam en Almere. In Amsterdam zit hij alleen niet in de binnenstad? Anyhow, ga daar binnenkort maar eens heen
Oh wist niet dat het ook in Ams & Almere zat! Ja ze hebben daar echt geweldige geurkaarsen, ga er binnenkort zelf ook weer heen
Oh huh TK Max in Nederland?! Dan ga ik binnenkort ook eens op zoek naar dat filiaal in A’dam
In Groningen zit ook een filiaal!
Moet ik nou heel toevallig maandag in Amsterdam zijn. Wat vervelend nou, haha
Jup, al enige jaren geloof ik. In Rotterdam althans.
Oeh misschien ga ik dit weekend ook wel even langs Osdorp! TK Maxx en Tuincentrum Osdorp
Net deze gekocht bij Xenos:
Heb onwijs veel heerlijke waxmelts gekocht! Eerst kocht ik alleen Yankee Candle maar heb laatst Goose Creek en Village candle ontdekt en die vind ik stiekem eigenlijk allemaal lekkerder! Vooral Goose Creek heeft veel herfst geuren
Heb deze gekocht:
Waxmelt party
Pumpkin Pie, mijn absolute favoriet! Echt de perfect herfstgeur
Pile of Leaves, is een wat frissere geur maar met een warme ondertoon
Crunchy Leaves, lekkere lichte kaneelgeur met een soort citrus achtig vleugje
Autumn, ruikt naar het bos met een beetje kaneel
Auburn lake, ruikt een beetje naar een bos waar het net geregend heeft maar net iets zoeter.
Verder kocht ik ook nog In the Forest, ruikt echt naar een bos maar meer een kerstmisgeur dan een herfstgeur vind ik zelf, Cool Spring Breeze, hele frisse geur dat me doet denken aan regen op bloemen in de lente en Cool Rain Drops, lijkt een beetje op CSB maar dan niet zo bloemig en wat kouder.
Sorry ik ben niet zo goed in geuren beschrijven Maar pumkin pie is echt
Bij de webshop waar ik had besteld kon je trouwens ook van sommige 1 geurwaxje bestellen waardoor je de geur kan uittesten
Wow, klinkt goed! Waar heb je dit besteld?
Haha, die staat hier naast me! Ik vind 'm zo cute
Kadoshopdeduizendpoot!
Jaa snap ik, is toch altijd net even wat fijner
Precies. Soms klinkt de geur heel lekker en vind ik hem in het echt helemaal niet zo lekker. Beetje jammer, haha.
Jack en Sally
Super bedankt! Ga denk ik binnenkort wat bestellen
Gefeliciteerd allemaal!!
Omg het begint helemaal niet vandaag? My whole life has been a lie