Het Herfsttopic

Jawel toch?! 21 sept is herfst🎉

Huh toch wel ja, hoewel astronomisch pas 23 september. https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/herfst
Echt een rollercoaster aan emoties op de vroege ochtend

Ik ben ook naar de pluktuin geweest.
En ook pompoenen kunnen kopen iets verderop. Aanraders!

9 likes

Soms zou ik willen dat ik een kind had, puur omdat ik dan een goed excuus had om zoiets te kopen

8 likes

Morgen?? Knap dat je nog tot dan kan wachten :sweat_smile:

1 like

Zijn er echt mensen die een dag wachten met proeven? :grimacing:

1 like

Haha, ik ken het helemaal!
Met Halloween pak ik ook altijd helemaal uit

Recept voor alle dingen aub plz

Oh, ziet er heerlijk uit! Bedankt voor het recept

Aanrader!

10 likes

Oeh. Wij doen altijd een Friendsgiving dus deze recepten zijn echt top.

2 likes

Ik heb zin om mijn huis & tuin klaar te maken voor de herfst. Wat doen jullie altijd voor de herfst?

Eten en spelletjes vaak, maar ik haat spelletjes dus ik stort me op het verzorgen van iedereen haha.

Oh zo leuk!

1 like

Op een of andere manier vond ik hem ook lekkerder van vorig jaar! Weet niet precies wat het was. Heb met mezelf ‘afgesproken’ dat ik er ‘maar’ 1 per maand mag. Maar aan de andere kant denk ik ook: boeien, als ik er echt zin in heb en kom langs de Starbucks…

Ja, gezellig hè! Ik ga er volgende week ook mee beginnen.
Voor nu heb ik alvast een vaas staan met lampionnetjes, kijkt al heel herfstig. Hier nog een foto van vorig jaar:

Voor de tuin lijkt me ook leuk om wat pompoenen o.i.d. te doen maar ik heb nog geen inspiratie.

10 likes

Ik wil deze muur :heart_eyes:

17 likes

Niet helemaal herfstig maar ik ga zondag naar tuincentrum Osdorp en dan ga ik o.a. bloembollen kopen voor een bloembollenlasagne.
Je doet dan laagjes bloembollen in een pot (degene die het laatst uitkomen onderop en zo verder). Bovenop kun je dan herfst/winterbloemen planten zoals viooltjes en dan heb je iedere maand mooie bloemen.

Hopelijk hebben ze ook wat leuke herfstdecoraties.

*Ik ga ook deze cake bakken overigens:

Het nadeel aan bakken vind ik dus alleen dat ik alleen met mijn vriend woon en ik ook nog een beetje gezond wil eten maar het ook zonde vind om weg te gooien. Dus misschien ga ik ook op zoek naar kleine cakevormen.

5 likes

Waar kan ik dit halen?!

Dr liggen hier nog ietwat verrimpelde appels. Tijd voor appeltaart :smirk: nu al zin in die geur in huis!

Ik bak ook vrijwel nooit omdat het nooit op gaat en als het wel op gaat met 2 personen is dat eigenlijk niet echt ok :joy: maar we hebben nu we verhuist zijn mega leuke buurtjes dus mn goede voornemen is meer bakken in de herfst/winter en anders lekker uitdelen :heart_eyes:

2 likes