Ik heb zelf deeg gemaakt maar dat was de laatste keer
wat een gehannes. En wat een goeie tip paneermeel! 
Oh oh hij zit er al in! Maar denk dat ik hoogstens 1 el heb gebruikt dus hoop dat t goed komt. Het huis ruikt in ieder geval 
Lijkt een beetje verbrand op de foto maar in het echt perfect!
Ik heb van het weekend deze pompoentaart gemaakt:
Vind hem echt heeeeerlijk, wel ontzettend machtig dus je kan er niet te veel van eten.
Zeker een aanrader!
Wauw goed gelukt! Inderdaad goede vergelijking met de cheesecake. (vond het zo lekker dat ik er een beetje van baalde dat ik er niet meer van kon eten haha)
Bij de AH stonden ze!
Hoe maken jullie de pompoenpuree?
Thanks!! Ik dacht dat in water koken ze te waterig worden, maar dat is geen probleem dus.
Ik vind dat wel waterig en daardoor minder lekker. Zelf rooster ik de pompoen altijd in de oven, bijv. zoals hier: https://www.brendakookt.nl/2017/10/31/pompoenpuree-met-tijm-en-ui/
Kan ook prima met van die kant-en-klare pompoenstukjes, lijkt me, misschien dat het met schil iets meer bite heeft.
Nee ja klopt!! Hahaha voor de taart. 
Ooh, verkeerd gelezen! Sorry!
Dit klinkt ook lekker!!
Ik koop dit altijd. Merk gewoon dat de smaak sterker is dan wanneer ik het maak. Kost je wat, maar dan heb je ook wat vind ik
Ohh ja zo herkenbaar! Gisteravond ging ik ook Netflix kijken met thee, geurskaars aan en zelfgebakken cake. En toen ging het regenen!! Ik was helemaal blij.

Zo cute
Ohhh dit ziet er zo goed uit! Brengt me op ideeën, haha!
Oooo ben zo blij!!
Ik zat vanochtend lekker met een kaarsje aan bij de eetkamertafel met een tijdschrift én een lekkere chai thee!
Nu heb ik weer zin om allemaal lekkere dingen te bakken. Ga eerst even beginnen met mijn favo herfstmuesli ( noten, havermout, veeeeel kaneel, kardemom, rozijnen, gedroogde appeltjes in de oven met wat olie)…