Ohhh dit ziet er zo goed uit! Brengt me op ideeën, haha!
Oooo ben zo blij!! Ik zat vanochtend lekker met een kaarsje aan bij de eetkamertafel met een tijdschrift én een lekkere chai thee!
Nu heb ik weer zin om allemaal lekkere dingen te bakken. Ga eerst even beginnen met mijn favo herfstmuesli ( noten, havermout, veeeeel kaneel, kardemom, rozijnen, gedroogde appeltjes in de oven met wat olie)…
OMG waar vandaan? @Kurisu
Ik heb van het weekend thuis ‘herfstbordjes’ gemaakt. Ik lijk mijn moeder wel.
Oooo die skinny syrup
Van The Leann webshop! Ze hebben ook een hoop andere smaken (ook marshmallow foam & toasted marshmallow syrup). Volgens mij had ik de laatste pumpkin cheesecake fles besteld want die staat niet meer op de site, maar zal binnenkort wel terugkomen
Edit: als ik vanmiddag natgeregend terug kom van werk ga ik ze allemaal gebruiken voor een hele herfstige kop koffie
Wauw klinkt goed. Heb je een link naar het recept?
Ik moest hier een foto van maken in de Albert Heijn, smolt vooral van die marsepein wortel met die voetjes over elkaar, zo schattig En verder echt hele leuke themabonbons!
Ik vraag me af of alle herfslovers ook jarig zijn in de herfst.
Ik houd van de herfst (zo niet, wat doe je hier dan?) en ik ben:
- Jarig in de herfst
- Niet jarig in de herfst
0 stemmers
Aaaah ik ben ook zo’n sucker voor schattig eten
Ik ben blij dat zoveel herfst-lovers niet jarig zijn in de herfst, want ik krijg altijd alleen maar te horen dat ik alleen van herfst houd omdat mijn verjaardag dan is, alsof het zo onmogelijk is om voor te stellen dat je om andere reden van de herfst houd.
Ik houd overigens wel echt van 38 graden ook maar niet meer om deze tijd van het jaar hoor! Nu mag het lekker 15 graden of minder zijn.
Ik heb dit topic net ontdekt en heeeel veel likes uitgedeeld, zo leuk deze herfstliefde
Haha ik heb er nog veel meer Maar dit zijn mijn meest herfstige
Iemand ideeën wat ik kan gebruiken ipv van de amandel meel in de bodem? Dacht zelf aan extra koekjes? Ga hem vanavond bakken!
Ja kan sowieso! Ik maak cheesecake achtige bodems altijd met een mengsel van koekjes en boter, zonder meel. Misschien naast de tarwekoekjes wat bastognekoekjes of speculaasjes erdoor doen?
Ja ik maak het ook nooit met meel vraag me ook echt af waarom het erin zit. Maar dacht misschien merken mensen die het gemaakt hebben wat de functie er van is
Ben wel heel benieuwd hoe hij smaakt, nog nooit op…