Oh oeps ik heb deze taart ook nooit gemaakt hoor! Maar ik denk dat de bodem door er meel door te doen wat vaster wordt, en met koekjes wat kruimeliger blijft? Hoop dat ‘ie lekker uitpakt vanavond!
Wel op mijn eigen site, als dat niet mag haal ik het weer weg hoor:
Hoe maak jij PSL?
Review please.
Het is vandaag dus al hier de hele dag regenachtig weer en ik verheug me zo om straks onder m’n dekentje, een grote mok warme chocolademelk te drinken.
Haha, zó herkenbaar. In mijn omgeving ben ik ook de enige herfstlover. Maar ik vind het het mooiste seizoen! Alle prachtige kleuren van de herfst en thuis lekker weer kaarsjes aan en het huis weer gezellig maken. Lekker films kijken onder een dekentje en als klap op de vuurpijl nog Halloween.
What’s not to love.
Het regent hier ook en ik heb ook daar zo’n zin in. Maar ik moet nog avondeten fixen en mijn vriend heeft mijn paraplu in Stockholm laten liggen, dus kom ik niet droog over als ik naar de supermarkt moet. Dus ik overweeg om vanavond maar gewoon niks te eten en maar op chocolademelk te leven
Zit as we speak deze te eten, ook wel de moeite waard om hier te noemen.
Lekkere, herfstige pizza om thuis te maken.
Haha, dat is wel lastig ja. Dan maar een extra grote mok chocolademelk?
Ik was vandaag zo intens blij met de regen. Maar ik klets wel altijd een beetje mee met mijn collega’s (“Wat een weer he? Bah”). Mensen vinden je doorgaans echt gek als je van kou en regen houdt.
Praten jullie ook mee met collega’s en zo als het op het weer aankomt?
Een beetje toch wel, ik merk dat ik meepraat als collega’s zeggen dat het ‘mooi weer’ wordt. Ze weten wel dat ik meer liefde heb voor herfst/winter
Als mensen het raar vinden, zeg ik altijd dat het goed is voor de planten
Het verbaasde me echt dat sommigen zelfs miepten over regenachtige dagen na zo’n *^$$%^#÷hittegolf.
Dank je wel! Ben niet zo heel actief meer, maar als ik iets plaats ga ik het er wel een keer inzetten
@Motherofdragons Thanks! Ik ga het een keer proberen zo
Misschien een leuk rond dienblad zoeken en die erop lijmen, schroeven oid? Een rond blad laten zagen bij de praxis oid. Spraypainten
Bij deze de cinnamon coffee met vanilla foam: cinnamon coffee is echt lekker, kruidig en zoet. Hoeft echt niets bij wat mij betreft en je haalt er echt kaneel uit qua smaak en geur (zeker het poeder!). De vanilla foam is echt foam, zo pomp je het er ook uit. Lekker zoet en maakt het geheel net iets fancier. Blijft ook lang schuimig. Dit waren 4 pompjes ofzo. Het heeft een beetje chai latte vibes zo, ik vind het erg lekker
De Cheesecake syrup heb ik gisteren geproefd, die is redelijk zoet en best wel romig. Het had wel wat kruidiger gemogen van mij maar het is pumpkin cheesecake en niet pumpkin spice dus dat is mijn probleem
excuses voor mn lelijke kaneel trouwens, ik kan niet zo mooi kaneel strooien :’(
Ziet er heerlijk uit!
Super bedankt voor de uitgebreide review. Ik denk dat ik ook maar ga bestellen.
Let de herfst begin ok, ik had al een beetje herfstige dingen in huis sinds augustus, maar nu ook de kussens uit de schuur gehaald en net bloemen gekocht
Waaauww is dit jouw woonkamer? Het is echt heel mooi’
Ja, mijn woonkamer dank je! Ben er ook super blij mee. Heb sinds maart deze bank en expres deze kleur gekozen met de herfst in mijn achterhoofd