Het Herfsttopic

Oooh ik krijg helemaal zin in de herfst van dit topic. Ook heerlijk alle kleuren die bij de herfst horen, okergeel :heart_eyes: Mooie woonkamer ook!

Oh hier ben ik ook wel benieuwd naar. Maar meestal vind ik oploskoffies ook niet echt te drinken, dus vrees voor deze een beetje hetzelfde.

Ik vond hem wel lekker al was ik wel verkouden.hij ligt op mijn werk dus kan hem niet nu normaal testen haha. Iig kruidig wel anders dan die van starbucks.

1 like

Ik heb deze

Dus suikervrij. Het is een goeie pumpkin spicesmaak maar ik vind dat hele zoete niet lekker waardoor ik er te weinig in doen om het echt te proeven.

Ik heb die van Monin! De smaak is wel lekker, maar niet zoals Starbucks en ik vind het eigenlijk een beetje te zoet, de smaak suiker verhouding vind ik niet helemaal top. Om het te proeven moet ik er meer in doen, maar dan vind ik het alweer te zoet. Bij SB vraag ik ook altijd een pompje minder trouwens.

Ontbijtje met kwark, appel, kaneel, rozijnen en honing. En dit (cappuccino met honing en kaneel). Zo simpel maar zo lekker

12 likes

Hoe leuk is jouw kussentje!! Echt mooi ingericht <3

Mijn ultieme herfst SB drank is chai tea latte met 2 pompjes en de derde is dan PSL.

Nawh, dank je! Die heb ik ooit jaren geleden zelf gemaakt :grin:

1 like

Ik vind het een succes, komt goed dichtbij een psl van starbucks. Ik heb m besteld op de Engelse amazon maar het merk wordt ook in shops in Nederland verkocht dus miss kan dat ook.

Ik maak ook wel veel Goldenmilk. Vind ik lekkerder dan PSL.

2 likes

de vrouw die het weer presenteerde op rtl4 zei dat het een vervelende nare dag was buiten. Ik vond van niet. stomme trut :triumph:

13 likes

Ik vind het toch zo heerlijk om dit topic te lezen. Doet me goed dat er meer herfstlovers zijn, want mijn vriend snapt er echt helemaal niks van

3 likes

Hier scheen vandaag de zon en was het 20 graden, ik ben er wel klaar mee. Gelukkig wordt het morgen regenachtig en na dit weekend gaan we richting de 14-15 graden. Mijn kantoor kijkt uit op een groot park vanaf de 8e verdieping, verheug me echt al op de kleurenpracht die dat gaat worden

4 likes

Ja en de geur!

1 like

Ik heb net dit op tafel gezet en ga nu de pumpkin spice latte van ah maken! :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Het plenst nu en ik lig in bed en het is heerlijk. Eindelijk water voor de natuur en normaal weer. Al is het nog steeds te warm naar m’n zin. Ik wil truien en vesten en warme sokken aan.

2 likes

Waar heb je dit allemaal vandaan, ik vind het geweldig en wil het ook!

1 like

De blaadjes en dat mannetje van de xenos (wel al paar jaar geleden maar toen hadden ze die elk jaar wel) en de rest vandaag bij de wibra gekocht!

1 like

Zo maar echt precies dit! Ik wil gewoon truien aan ja. En dikkere jassen. Geen shirtjes of dunne blousjes met als jas een blazer, leren jasje of spijkerjasje

1 like