Het Herfsttopic

Ontbijtje met kwark, appel, kaneel, rozijnen en honing. En dit (cappuccino met honing en kaneel). Zo simpel maar zo lekker

12 likes

Hoe leuk is jouw kussentje!! Echt mooi ingericht <3

Mijn ultieme herfst SB drank is chai tea latte met 2 pompjes en de derde is dan PSL.

Nawh, dank je! Die heb ik ooit jaren geleden zelf gemaakt :grin:

1 like

Ik vind het een succes, komt goed dichtbij een psl van starbucks. Ik heb m besteld op de Engelse amazon maar het merk wordt ook in shops in Nederland verkocht dus miss kan dat ook.

Ik maak ook wel veel Goldenmilk. Vind ik lekkerder dan PSL.

2 likes

de vrouw die het weer presenteerde op rtl4 zei dat het een vervelende nare dag was buiten. Ik vond van niet. stomme trut :triumph:

13 likes

Ik vind het toch zo heerlijk om dit topic te lezen. Doet me goed dat er meer herfstlovers zijn, want mijn vriend snapt er echt helemaal niks van

3 likes

Hier scheen vandaag de zon en was het 20 graden, ik ben er wel klaar mee. Gelukkig wordt het morgen regenachtig en na dit weekend gaan we richting de 14-15 graden. Mijn kantoor kijkt uit op een groot park vanaf de 8e verdieping, verheug me echt al op de kleurenpracht die dat gaat worden

4 likes

Ja en de geur!

1 like

Ik heb net dit op tafel gezet en ga nu de pumpkin spice latte van ah maken! :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Het plenst nu en ik lig in bed en het is heerlijk. Eindelijk water voor de natuur en normaal weer. Al is het nog steeds te warm naar m’n zin. Ik wil truien en vesten en warme sokken aan.

2 likes

Waar heb je dit allemaal vandaan, ik vind het geweldig en wil het ook!

1 like

De blaadjes en dat mannetje van de xenos (wel al paar jaar geleden maar toen hadden ze die elk jaar wel) en de rest vandaag bij de wibra gekocht!

1 like

Zo maar echt precies dit! Ik wil gewoon truien aan ja. En dikkere jassen. Geen shirtjes of dunne blousjes met als jas een blazer, leren jasje of spijkerjasje

1 like

Hoe maak je dat? :blush:

Maar ik doe meestal kurkuma en dan zo’n speculaaskruidenmix want dat zijn dezelfde kruiden.

Ik gebruik overigens ook wel eens sojamelk. Rens zegt dat soja GMO is maar dat is niet in Nederland.

4 likes

Ik heb vanavond vegan autumn stew gemaakt en het is zoooo lekker. Kostte me wel 2 uur, but worth it. Dus ik zit nu met een autumn night candle naast me het te eten, terwijl ik film kijk en het buiten regent. Het zou een perfecte avond zijn als m’n bovenbuurvrouw niet thuis was geweest :’)

8 likes

Ik ga vandaag ook de pompoentaart bakken. Vind het ook echt perfect weer om te bakken!

4 likes

Dankjewel! Ga het binnenkort ook eens maken

1 like