Het plenst nu en ik lig in bed en het is heerlijk. Eindelijk water voor de natuur en normaal weer. Al is het nog steeds te warm naar m’n zin. Ik wil truien en vesten en warme sokken aan.
Waar heb je dit allemaal vandaan, ik vind het geweldig en wil het ook!
De blaadjes en dat mannetje van de xenos (wel al paar jaar geleden maar toen hadden ze die elk jaar wel) en de rest vandaag bij de wibra gekocht!
Zo maar echt precies dit! Ik wil gewoon truien aan ja. En dikkere jassen. Geen shirtjes of dunne blousjes met als jas een blazer, leren jasje of spijkerjasje
Hoe maak je dat?
Maar ik doe meestal kurkuma en dan zo’n speculaaskruidenmix want dat zijn dezelfde kruiden.
Ik gebruik overigens ook wel eens sojamelk. Rens zegt dat soja GMO is maar dat is niet in Nederland.
Ik heb vanavond vegan autumn stew gemaakt en het is zoooo lekker. Kostte me wel 2 uur, but worth it. Dus ik zit nu met een autumn night candle naast me het te eten, terwijl ik film kijk en het buiten regent. Het zou een perfecte avond zijn als m’n bovenbuurvrouw niet thuis was geweest :’)
Ik ga vandaag ook de pompoentaart bakken. Vind het ook echt perfect weer om te bakken!
Dankjewel! Ga het binnenkort ook eens maken
Je kunt natuurlijk ook gewone melk gebruiken bedacht ik me nog, maar ik drink dat niet dus niet eerder aan gedacht.
Ik ben mijn nieuwe boekenkast aan het inrichten maar hou nog wel wat ruimte over, daar heb ik nu pompoenen ingezet. Dat ziet er al heel herfstig uit.
En ik heb nog een herfstbeeldje in een lampje gezet.
Vandaag samen met mijn vriend appel kaneel cake gebakken en pompoensoep gemaakt😍 Nu lekker eten en horrorfilms kijken onder een dekentje.
Het wordt van de week lekker 14-15 graden hier, love it
Vanmiddag pompoenen gekocht in het tuincentrum en nu op de bank onder een kleedje, kaarsjes aan en harry potter kijken
Vandaag hardgelopen door de regen én wind. Als ik het typ klinkt het gek, maar was echt ultiem herfstgevoel wanneer je dan soms tegen die harde wind inbeukt. Daarna warme douche en thee
Dat is toch juist ook super fijn!
Ik ga graag in de herfst/winter naar het strand en dan doen mensen ook altijd zo raar.
Het is vandaag echt van dat ideale zondag herfstweer. Het regent de hele dag, ik hoef het huis niet uit en vanmiddag gaan we kruidnoten eten en warme chocolademelk drinken.
Ik ga deze maken vandaag met plantaardige melk/boter:
(Wel met ei overigens.)
Ik ben dus vandaag jarig en eigenlijk vind ik dit regenachtige weer echt perfect verjaardagsweer. Net met m’n vriend wezen lunchen, toen boeken en planten gekocht, wat boodschappen en nu gaan we bankhangen en The Marvelous Mrs. Maisel kijken en eigenlijk kan ik me geen betere verjaardag wensen met dit herfsweer