Het Herfsttopic

Ik las 3x “Ik ben nu mijn kind aan het versieren” en ik vond het echt mooi

Ik eet ondertussen zo veel pompoen dat het me niets zo verbazen als ik aan het eind van de herfst oranje ben. Eigenlijk is dat mijn doel gewoon. Heerlijk dat pompoenen weer een ding zijn

5 likes

Haha, dat zou ik ook zeker doen als ik ze had :joy:

1 like

:jack_o_lantern::ghost::spider_web:
Halloween, ik hou echt zó van de herfst!

17 likes

Klaroline :sob:

3 likes

Stephan & Elena is my favorite couple :two_hearts:

1 like

Op mijn werk staan al 2 kerstbomen. Dit gaat mij echt even te snel allemaal. Ik zit juist net een beetje in de herfst mood

1 like

Gisteren een heerlijke appel speculaas crumble gemaakt. Wat ruikt het dan toch lekker in huis! Kreeg er echt een ultiem herfstgevoel van haha. Daarna lekker verse tomatensoep gemaakt.

5 likes

Gisteren geholpen bij een Halloween spooktocht. Bij mij konden de kinderen vooraf of aan het einde een pompoen snijden en versieren.

5 likes

Na alle borduurfoto’s was ik zelf ook geïnspireerd geraakt, dus hier is een kleine herfst hoop,

Heb geen patroon gebruikt, gewoon uit de losse hand getekend. Vindt dat altijd wat fijner.

22 likes

Vanmiddag :smile:

En ik kwam langs een eendenvijver

17 likes

Die is echt super cute geworden!

1 like

Dankjewel! Ik had deze ring al een tijdje liggen maar vond het formaat heel lastig om iets mee te doen, dus ben blij met het resultaat.

1 like

21 likes

Vanochtend het Diemerbos in geweest met hond en telefoon, superveel paddestoelen gevonden!

Bonusfoto van herfstige hond:

38 likes

Mooie foto’s!

1 like

Waar haal ik de lekkerste herfstige geurkaarsen? Ik word overwhelmed door het aanbod

Tk Max heeft er op dit moment veel. Van echte pumpkin geur naar wat kruidigere geuren. Ook van Woodwick en yankee candle.

1 like

Die zit niet bij mij in de buurt ;-; Ik ga pas over 2 weken weer naar een stad waar er eentje zit

Ik heb twee lekkere van de action. Iets met een bosgeur en een apple crumble.

1 like

Ik stond vanochtend nog met de Apple crumble in m’n hand! Ruikt die lekkerder als ie aan is?