Het Herfsttopic

Haha eh nee? Ruikt hetzelfde.

1 like

Haha misschien is de geur minder intens of anders als het verspreid wordt door een vlam ipv wanneer je je neus erin steekt :’)

Ik vind m erg lekker! Niet té aanwezig.

1 like

Jaa, dat de kat meer op schoot wil liggen nu het wat kouder wordt, is absoluut mijn nummer 1 van leuke herfstdingen!

3 likes

Het gerucht gaat dat Adele morgen een nieuwe single uitbrengt. Ik wacht in spanning af…

Edit verkeerde topic!!

4 likes

To make you feel my love vind ik wel een heerlijk herfstig nummer.

1 like

Aaah ja…en de clip van Hello ook!

1 like

Muziek van Adele is voor mij wel echte herfstmuziek! Dat zette ik altijd op als ik door de regen moest fietsen, dan is het nog even extra dramatisch haha.

5 likes

Groetjes van een inmiddels oranje persoon hahaha, het wordt helaas wel opvallend

2 likes

Living the dream

Ik zit op werk en de regen slaat tegen de ramen. Het stort hier. En ik geniet er zoooo van!

4 likes

Bolsius cosy mood (elke AH) voor < 2,50 (klein) of 3,79 (groot)

4 likes

Ik heb een geurkaas aan maar ik ruik m niet :angry:

1 like

Lekker! Ik vind eigenlijk alles met appel sowieso herfstig. Ga zo maar eens kijken of we bladerdeeg hebben voor appelflappen :green_apple::apple:

3 likes

Kaarsjes, wijn en Stephen King. De perfecte herfstavond :maple_leaf::jack_o_lantern:

19 likes

Ik mis alleen nog luxe chocolade :chocolate_bar:

1 like

Haha, dankzij jouw berichtje bedacht ik me dat ik nog chocolade had liggen. Deze is dan wel niet luxe maar wel heel lekker :ok_hand:

4 likes

Ik heb een pompoentaart in de oven! Hij was wel supervloeibaar toen ie de oven inging haha, ik hoop dat dat goed komt.

2 likes

Wow ik kan echt niet wachten tot de wintertijd ingaat. Word helemaal niet goed van hoe laat het licht is en hoe laat de zon weer ondergaat. Ik was best zenuwachtig voor deze herfst, omdat ik vorig jaar de hele herfst+winter heb geskipt en ik normaal een beetje down ben wanneer de dagen korter worden. Maar ik kijk eigenlijk best wel uit naar lekker binnen zitten met een boek en een kop thee! Dat is een goede ontwikkeling.

6 likes

Alles gehaald voor de pompoentaart. Dat wordt lekker straks :sunglasses: