Haha eh nee? Ruikt hetzelfde.
Haha misschien is de geur minder intens of anders als het verspreid wordt door een vlam ipv wanneer je je neus erin steekt :’)
Ik vind m erg lekker! Niet té aanwezig.
Jaa, dat de kat meer op schoot wil liggen nu het wat kouder wordt, is absoluut mijn nummer 1 van leuke herfstdingen!
Het gerucht gaat dat Adele morgen een nieuwe single uitbrengt. Ik wacht in spanning af…
Edit verkeerde topic!!
To make you feel my love vind ik wel een heerlijk herfstig nummer.
Aaah ja…en de clip van Hello ook!
Muziek van Adele is voor mij wel echte herfstmuziek! Dat zette ik altijd op als ik door de regen moest fietsen, dan is het nog even extra dramatisch haha.
Groetjes van een inmiddels oranje persoon hahaha, het wordt helaas wel opvallend
Living the dream
Ik zit op werk en de regen slaat tegen de ramen. Het stort hier. En ik geniet er zoooo van!
Bolsius cosy mood (elke AH) voor < 2,50 (klein) of 3,79 (groot)
Ik heb een geurkaas aan maar ik ruik m niet
Lekker! Ik vind eigenlijk alles met appel sowieso herfstig. Ga zo maar eens kijken of we bladerdeeg hebben voor appelflappen
Ik mis alleen nog luxe chocolade
Haha, dankzij jouw berichtje bedacht ik me dat ik nog chocolade had liggen. Deze is dan wel niet luxe maar wel heel lekker
Ik heb een pompoentaart in de oven! Hij was wel supervloeibaar toen ie de oven inging haha, ik hoop dat dat goed komt.
Wow ik kan echt niet wachten tot de wintertijd ingaat. Word helemaal niet goed van hoe laat het licht is en hoe laat de zon weer ondergaat. Ik was best zenuwachtig voor deze herfst, omdat ik vorig jaar de hele herfst+winter heb geskipt en ik normaal een beetje down ben wanneer de dagen korter worden. Maar ik kijk eigenlijk best wel uit naar lekker binnen zitten met een boek en een kop thee! Dat is een goede ontwikkeling.
Alles gehaald voor de pompoentaart. Dat wordt lekker straks