Waar bestellen jullie yankee candles?
Ik bestel ze niet zovaak omdat ik liever wil ruiken dus koop ze meestal in het echt maar wat ik heb besteld was bij warmthathome ofzo http://www.warmthathome.nl/
In Amsterdam bij Aroma Plaza en online bij Swietarts, Mycandlestore en ook gewoon marktplaats (daar kun je makkelijk grote jars voor 20 of 15 euro scoren en zeldzame geuren die niet in Nederlandse winkels liggen!)
Mulberry en vibrant saffron zijn heel sterk heerlijke geuren
Nu heb ik ook echt zin om zulke kaarsen te kopen! Sowieso heel veel zin in de herfst. Ik moet van mezelf alleen nog wel even wachten met dat gevoel toelaten, haha. Ik ben bang dat het straks in september weer ineens 25 graden wordt en dat kan ik niet aan als ik al helemaal in herfst-mood ben
GeĆÆnspireerd door dit topic ga ik zometeen mān kast omwisselen! De meest zomerse dingen gaan in de bakken naar zolder en de kabeltruien gaan weer in de kast
Vandaag appels geplukt en appelmoes met kaneel Ʃn Apple crumble gemaakt
Ik gebruik het eerste recept van smulweb.nl!
Dat weer vandaag! Helemaal on point met mijn mood.
Oeh deze ga ik dit weekend maken, bedankt voor de tip.
Wij hebben in de herfst altijd een vriendendiner. Begonnen als thanks giving voor een Amerikaanse studente die hier woonde, maar later doorgegaan als een soort kerstdiner voor vrienden (omdat iedereen in december altijd druk is). Ben benieuwd of het met corona door kan gaan want het is wel een beetje mijn favoriete āfeestdagā.
Dit is echt een goed idee! Wij doen nooit een kerstdiner omdat iedereen dan druk is, maar ik zou echt graag zoiets organiseren. Misschien is dit jaar alleen niet het beste moment om hiermee te beginnen
Ik zag dus gister bij de bloemenwinkel allemaal pompoenen staan en toen was het hek van de dam. Ik heb mijn herfst decoraties weer uit de schuur gehaald en ben begonnen om mijn huis te versieren. Dit is nu mān kaptafel in de slaapkamer
Mooi!
Ik ben ook zo blij met dit weer, ik zit nu binnen met een kop thee (in een kerstmok), geurkaars aan, en hoor de storm op de achtergrond. Echt genieten
Droomkaptafel
Ben nu al mān geurkaarsen aan het uitzoeken, heb er meer dan dat ik dacht haha! Huis ruikt nu wel heerlijk
Na al dat gepraat hier over de herfst en de Apple crumble heb ik zojuist maar boodschappen gedaan voor de apple crumble van Lauraās Bakery. Hij staat lekker in de oven en dan straks met een kopje rooibosthee op de bank . Voor het eerst dat ik zin heb in de herfst want door het thuiswerken kan ik lekker van de wind en regen genieten van binnenuit
.
Joe! Hier nog een herfst liefhebber, zoān zin in
Oh ik vind het ook zo heeeerlijk dit herstweer. Morgen neem ik een middagje vrij om lekker met een kopje thee een film op de bank te kijken. Misschien bak ik ook wel die crumble, want mn mini appelboom heeft maar liefst 5 appels dit jaar!
Ik ben zo dankbaar dat ik weer in mān fluffy chillpants en met sokken aan een kop thee kan drinken. Echt gemist. Vanavond denk ik weer het dekbed in de lakens stoppen, zin in <3