Ja hij stond erbij op Zalando Lounge
Dacht dat deze tiktok hier wel gewaardeerd zou worden
wij hebben elke week een groenteabonnement wat bezorgd wordt en daar zat vorige week een zomerpompoen in!!!
zomerpompoen of niet, lamakommeee
misschien ga ik er wel pompoentaart mee maken, dat plaatje hierboven ziet er echt te goed uit
ik heb met thuiswerken deze playlist ook al weer een paar keer opgehad
Oke sinds vandaag ben ik ineens super sad dat de zomer over lijkt te zijn, dus ik ging hierheen omdat ik hoopte wat positieve dingen over de herfst te kunnen lezen. En dat is gelukt! Ik voel me ineens een stuk beter en heb meteen zin gekregen in koppen warme thee, knusse truien en boswandelingen Dankjulliewel!
Ik zit al de hele dag heerlijk in mijn fluffy badjas met een yankee candle aan. Heerlijk die regen. Genieten.
Ik ben ook gek op de herfst! En ook ik heb helaas zo goed als niemand met wie ik dat kan delen. Maar gelukkig was daar het herfsttopic. Ik kreeg door dit topic helemaal zin om Yankee Candles te kopen en heb dit gister gedaan. Alleen Midnight Jasmine valt een beetje uit de toon qua warme geur, maar die vind ik wel lekker voor op het toilet. Nu staat Warm Cashmere naast me te branden!
Oh ik word zo vrolijk van die mooie herfstige plaatjes! Mijn favoriete seizoen! In mijn omgeving begrijpt dus echt niemand dat.
Ik zal ook eens een bestelling voor Yankee Candle plaatsen. Ook wel weer leuk om allemaal verassings geuren te krijgen nu je niet van tevoren kan ruiken.
Waar bestellen jullie yankee candles?
Ik bestel ze niet zovaak omdat ik liever wil ruiken dus koop ze meestal in het echt maar wat ik heb besteld was bij warmthathome ofzo http://www.warmthathome.nl/
In Amsterdam bij Aroma Plaza en online bij Swietarts, Mycandlestore en ook gewoon marktplaats (daar kun je makkelijk grote jars voor 20 of 15 euro scoren en zeldzame geuren die niet in Nederlandse winkels liggen!)
Mulberry en vibrant saffron zijn heel sterk heerlijke geuren
Nu heb ik ook echt zin om zulke kaarsen te kopen! Sowieso heel veel zin in de herfst. Ik moet van mezelf alleen nog wel even wachten met dat gevoel toelaten, haha. Ik ben bang dat het straks in september weer ineens 25 graden wordt en dat kan ik niet aan als ik al helemaal in herfst-mood ben
Geïnspireerd door dit topic ga ik zometeen m’n kast omwisselen! De meest zomerse dingen gaan in de bakken naar zolder en de kabeltruien gaan weer in de kast
Vandaag appels geplukt en appelmoes met kaneel én Apple crumble gemaakt
Ik gebruik het eerste recept van smulweb.nl!
Dat weer vandaag! Helemaal on point met mijn mood.
Oeh deze ga ik dit weekend maken, bedankt voor de tip.
Wij hebben in de herfst altijd een vriendendiner. Begonnen als thanks giving voor een Amerikaanse studente die hier woonde, maar later doorgegaan als een soort kerstdiner voor vrienden (omdat iedereen in december altijd druk is). Ben benieuwd of het met corona door kan gaan want het is wel een beetje mijn favoriete ‘feestdag’.
Dit is echt een goed idee! Wij doen nooit een kerstdiner omdat iedereen dan druk is, maar ik zou echt graag zoiets organiseren. Misschien is dit jaar alleen niet het beste moment om hiermee te beginnen