Van waar?
Ughhh nu wil ik naar die winkel maar geen zin om een mondkapje te dragen first world problems
Omg ik ga vrijdag in Almere even kijken. Fingers crossed dat ze daar ook te krijgen zijn.
Ik bloei echt helemaal op van dit weer. De frisse lucht, wind, zelfs de regen. Paraplu mee en niks aan de hand. Heb nu een risotto op het vuur staan. Heerlijk!
Onze grote woonkamerlamp is kapot (de knop) dus we behelpen ons met de stalampen en kaarsjes, best sfeervol. Ook eindelijk weer thee! En die geurkaarsen.
Ik had trouwens een mega kaars gratis bij m’n bestelling gekregen. Ik twijfel of ik die hier al gedeeld heb?
Ik zie hier een aantal posts over risotto voorbij komen; wat is jullie favoriete herfstige risotto recept?
Moet nog bijlezen maar wilde alvast laten weten dat deze thee super lekker is. Bij de Jumbo gekocht.
TK Max is wel echt met ultieme herfst winkel. Jullie nog bepaalde winkels?
Paddenstoelenrisotto met pancetta uit de oven van AH
Ik denk dat je mij bedoelt want volgens mij heeft verder heeft niemand het gezegd, maar ik vier geen thanksgiving. Zo is het wel begonnen voor een buitenlandse student (om haar meer thuis te laten voelen) maar dat was 7 jaar geleden. Toen wist ik nog niet dat het problematisch was. Nu hebben we nog steeds een vriendendiner in de herfst maar dat heeft niks met het vieren van thanksgiving te maken. Het is meer omdat kerst/december altijd al vol is met familie. Maar wel goed dat je het aankaart want het is wel belangrijk om te weten, vind ik.
Ik heb van DW Home echt een favoriete herfst kaars, dat merk is voornamleijk bij TKmaxx te koop. het gaat om de pumpkin spice versie. mocht er iemand in de buurt van een TK max wonen en/of daar nog heen gaan, zouden jullie voor mij dan een kijkje willen nemen?
Ik heb in Almere gekeken maar er was echt heel weinig van het merk. Het is naast yankee ook mijn lievelings.
oh mannnn Ik ga dadelijk nog een keer kijken in Arnhem. Ik geef niet op!!!
omg DW HOME! Tkmax? (En wat kostte ze?)
waarom ben ik zo hyper…
Kleine 4, grote dacht in 8. En die is het lekkerst.
oee ik hoop echt dat ik dadelijk wat kan scoren <3 nu helemaal zin om te gaan haha.
Is het alweer hoogzomer??
Ja!! Ik ga kijken of ik ‘m nog ergens kan vinden. Vond het wel heel eng als kind
Hij staat op Disney+!