Ik heb in Almere gekeken maar er was echt heel weinig van het merk. Het is naast yankee ook mijn lievelings.
oh mannnn Ik ga dadelijk nog een keer kijken in Arnhem. Ik geef niet op!!!
omg DW HOME! Tkmax? (En wat kostte ze?)
waarom ben ik zo hyper…
Kleine 4, grote dacht in 8. En die is het lekkerst.
oee ik hoop echt dat ik dadelijk wat kan scoren <3 nu helemaal zin om te gaan haha.
Is het alweer hoogzomer??
Ja!! Ik ga kijken of ik ‘m nog ergens kan vinden. Vond het wel heel eng als kind
Hij staat op Disney+!
Ik heb even gezocht in de facebookgroep van Yankee waar ik bij zit, maar volgens dat bericht zit er geen adres in Antwerpen centrum. Rodenburgh Home & Garden in Schoten wel, moet een redelijk grote collectie hebben.
Gister bij de winkel in Amsterdam waren er votives en wax melts in de bonus. Heb nu drie chestnut en drie chai nogwat votives, 1 euro per stuk. ( en drie ginger koriander maar die zijn dit topic niet waardig)
Weet iemand een leuke (bos)wandeling ergens in NH, U, GLD, ZH of Br? Wandeling vanaf station Breukelen hebben we al eens gedaan maar zoiets misschien, met mooi bos of een open vlakte.
Je kunt in NH heel mooi wandelen in de Schoorlse Duinen, in dat gebied heb je bos, duinen, heide en strand allemaal bij elkaar.
In de Loonse en Drunense Duinen staat de heide nu heel erg mooi in bloei (moet je wel snel zijn!). Daar vind ik het altijd heerlijk wandelen! Al is het in het weekend soms wel druk.
In Noord-Holland vind ik zelf de wandelingen vanaf Duiningang Koevlak of vanaf Duiningang Bleek en Berg erg mooi met heel afwisselende natuur (duinen/bos/open vlakte). Loop dan zelf wel vaak de 7,5 of 9,5 km omdat het op de korte routes vaak ook druk is
Ohhhh ik hou ZO van zwarte katten. Ik mis mijne ook (ik heb precies zo’n foto in de herfstblaadjes).
Edit: ok even teruggezocht, in mijn herinnering had ik precies zo’n foto hahaha maar hij past hier wel
Ach
Zojuist de 1e foto ingesteld als achtergrond op mijn telefoon
zwarte katten zijn zo geweldig!
Hoe kan het toch dat het in ieder topic weer over katten gaat en ja ik ben een hondenmens