Haha love it
Vandaag bij de tk maxx in Almere geweest en ik vond het assortiment Yankee candles tegenvallen. Alleen maar zomerse geuren. Wel deze mooie kaars gescoord en hij ruikt lekker herfstig naar een natte regenachtige dag
Die dino is echt geweldig
Jaaa, moet er alleen weer een fatsoenlijk plantje in doen. Nu ben ik er een cactusje in aan het opkweken.
Ik ben wel echt influenced (geinfluenced???) door jullie.
Gister gewandeld en de hei stond in bloei, zo mooi
Vanmiddag ben ik (door dit topic) naar een boer hier in de buurt gereden en heb ik flink wat pompoenen ingeslagen
Nu een wijntje erbij en het regent hier flink. Heerlijk! Ik hou zo van de herfst
Ik ben ook geïnfluenced want er staat apple crumble klaar om de oven in te gaan en ik heb een nieuwe voorraad chai thee besteld. Heb nog nooit echt aan seizoensdecoratie gedaan maar denk dat het dit jaar wel gaat gebeuren.
Heeeeeerlijk topic! Versieren jullie je huis in herfst sferen?
Zucht. Volgende week weer 26C. Ik vind dit dus niet ok.
Oooo je gaat verhuizen. Veel succes! Dan moet je dit jaar Inderdaad maar extra vroeg beginnen met xmas decoraties! Ik ben net terug van de Action en het herfst aanbod viel me nog wat tegen (maar ik had dan ook torenhoge verwachtingen…).
Vandaag weer bij TK Maxx geweest. Mijn herfst servies uitgebreid.
Weer geen pompoen kaars helaas.
Iemand een idee waar je leuke bekers kan kopen?
Leuk! Volgens mij heeft mijn broertje daar een abonnement op
Ik ben trouwens ontzettend geinfluenced door jullie. Drie yankee candles gekocht, v.l.n.r.: spiced orange (mmmmm) , autumn glow (stinkt!), evergreen mist (nog niet geprobeerd).
Ik zou vandaag een dagje Amersfoort gaan maar nu is 't toch Apeldoorn geworden vanwege de tk Maxx
Zoooo leuk!!!
Ik kijk nu ook Gilmore Girls .
Ohhh Gilmore Girls is echt te gek
Ik vind Gilmore Girls ook wel echt bij de herfst passen. Nu ook weer zin om te gaan kijken
Ja! Hier precies hetzelfde. Ik ben nu halverwege s1.
Jaa heb 't al 2x gezien allemaal. Tweede keer net zo leuk Zat wel 4 jaar ofzo tussen trouwens.
Deze pie staat nu in de oven haha kom maar op herfst https://www.bbcgoodfood.com/recipes/chicken-leek-mushroom-pies