Jaa deze heb ik vandaag ook min of meer gemaakt! De groenteman op de markt had alleen niet heel veel soorten paddestoelen omdat dat in de herfst allemaal pas weer kwam. Hallo het is bij mij al herfst hoor .
Ik kijk het nu voor het eerst en het is zoooo geweldig! Inderdaad, je krijgt er herfst vibes van. Lorelai is zo grappig. Rory de perfecte lieve dochter. Lekker 2000, met de fashion en flip phones. Echt heerlijk knus🥰
Ik vind the good witch (staat op Netflix) ook een heerlijke serie om in de herfst/winter te kijken. Alleen heb ik die al wel een paar jaar gezien, dus als iemand naast Gillmore girls nog andere tips heeft, graag!
Jaaaa ik ken ‘m! Heerlijk zo’n slechte Hallmark serie. Ik vond ‘m op een gegeven moment iets té zoetsappig maar staat zeker weer op mijn lijst voor deze AW.
Haha ja precies! Een goed verhaal kun je het niet noemen, maar ik vind het sfeertje wel echt fijn
Ik word wakker en het is mistig buiten! Dus nu lig ik lekker warm onder de dekens mn boek te lezen terwijl ik de gordijnen open heb om te mist te zien
Dacht eerst dat het aan mijn bril lag maar indd! Lekker mistig! Op de fiets ook maar even een vestje aan gedaan. Het is lekker fris
Living the life!!!
Ik zie dat Charmed op Videoland staat. Heeft iemand dit gezien? Aanrader? Ook autumn vibes a la GG en Good Witch?
Ik vind de oude Charmed superleuk en zeker herfstig/halloweeney, maar weet niet of het de oude of de nieuwe is
Weet iemand toevallig of de tuincentra / intratuin al een beetje herfstspulletjes hebben?
De oude! Dankjewel ik ga eens kijken.
Ik was dus met gilmore girls begonnen, maar ik kom er gewoon echt niet doorheen
Denk ik toch niet helemaal mijn ding, terwijl het me zo’n gezellige herfstserie leek
Voor mij is herfst ook heel erg heftige muziek. Ik ben jaren geleden begonnen met een herfst playlist.
Hebben jullie nog goede aanvullingen voor dit soort muziek op basis van wat ik al heb?
Ik denk het wel. De action heeft ook al een heel gang pad vol (ook wel een aanrader)
Ik heb dus bedacht dat ik van mijn transitievergoeding een grote yankee in een herfstgeur ga kopen lekker iets kaneligs of pompoenerigs
Nee heb ik niet
Osdorpplein!
Deze werd door iemand getipt hier en hij staat nu de oven, ruikt echt heerlijk https://www.laurasbakery.nl/appel-kaneel-crumble/
Ik kom toevallig net thuis van een tuincentrum en ze hadden hier al een mini hoekje met herfstspullen, maar niet de moeite waard om er speciaal naartoe te gaan