Ik heb vandaag mijn huis in herfstsfeer gebracht. Zo leuk en gezellig! Het uiltje had ik bij de kringloop gevonden, ik ben er helemaal happy mee.
Ga zo beginnen met Charmed, helemaal geinfluenced
Hof van Salland! Auto of fiets is wel handig, kun je rondjes wandelen door het bos/ Sallands heuvelrug.
Meeeeiden. I am living my best life! Ik leef he-le-maal op! Potten thee (ik heb echt litersssss thee op), heerlijk onder een kleedje, poes op schoot, Netflixen, foeilelijke pompoenen van de Action in huis, inclusief paddenstoel lampjes, beetje regen en wind buiten, Yankee kaarsje, broccoli soepje. It’s my time to shineeee❤️
Geweldig!!!
Het ziet er heel tof uit! Is daar in de buurt wat te beleven?
Ik had m’n lief zo ver gekregen dat hij appelcrumble maakte, en we hadden zelfd nog ijs in huis voor erbij .
Ik ben ook weer begonnen met kaneelkoffie maken, doen jullie dat ook altijd in de herfst? Gewoon wat kaneel bovenop de koffie in het filter strooien.
Jennie van jenniefromtheblog is er ook een aantal keer geweest! Wie weet geeft dit een beter beeld https://www.jenniefromtheblog.com/?s=cabanes
Ik was eigenlijk nooit zo’n fan van de herfst maar dit jaar kan ik echt niet wachten! Ben zelfs gister al met Gilmore Girls begonnen
Gisteren onder een dekentje met thee naar Bridget Jones zitten kijken, blijft leuk en krijg daar ook altijd zo’n herfstig/winters gevoel van
Ik wil graag een melkopschuimer kopen zodat ik thuis Chai lattes kan maken
is deze verplaatst of gewijzigd?
als ik het kopieer in mn spotify app dan vindt ie niks
Oeh jaaa, ga ik meenemen in de opties! Ik had een paar jaar geleden een melkopschuimer, die gebruikte ik toen niet zoveel en heb ik aan mijn moeder gegeven. Nu spijt van, ik zag dat die rond de €60 is nu.
Precies die had ik. Vond hem ook fijn werken en had toevallig met voor ik mijn reactie plaatste een zoekterm voor die van senseo uitgezet op marktplaats, dus nu even afwachten
Oh heb hier zo’n airwick apple crumble geurkaars van de action staan en die ruikt zo goed en zo herfstig! Mijn hele benedenverdieping ruikt ernaar
Deze is op Texel en ga ik binnenkort ook heen https://www.airbnb.nl/rooms/42576612/photos/979195172?adults=2&location=Nederland&children=0&infants=0&check_in=2020-10-15&check_out=2020-10-19&source_impression_id=p3_1598520303_gndq%2BCX7RaBEZvMY als je direct via heb boekt krijg je een behoorlijke korting!
deze hebben helaas geen bad. Wel een openhaard en midden in de Veluwe!
Heb ik vorige week ook gekocht en heb er inmiddels al 3 op. Heerlijk haha
*plant tripje naar de action