Het Herfsttopic

:orange_heart::orange_heart::orange_heart::orange_heart:

30 likes

Ik was eigenlijk nooit zo’n fan van de herfst maar dit jaar kan ik echt niet wachten! Ben zelfs gister al met Gilmore Girls begonnen

6 likes

Gisteren onder een dekentje met thee naar Bridget Jones zitten kijken, blijft leuk en krijg daar ook altijd zo’n herfstig/winters gevoel van :heart_eyes:

9 likes

Ik wil graag een melkopschuimer kopen zodat ik thuis Chai lattes kan maken

6 likes

is deze verplaatst of gewijzigd?
als ik het kopieer in mn spotify app dan vindt ie niks

Oeh jaaa, ga ik meenemen in de opties! Ik had een paar jaar geleden een melkopschuimer, die gebruikte ik toen niet zoveel en heb ik aan mijn moeder gegeven. Nu spijt van, ik zag dat die rond de €60 is nu.

Precies die had ik. Vond hem ook fijn werken en had toevallig met voor ik mijn reactie plaatste een zoekterm voor die van senseo uitgezet op marktplaats, dus nu even afwachten :hugs:

1 like

Oh heb hier zo’n airwick apple crumble geurkaars van de action staan en die ruikt zo goed en zo herfstig! Mijn hele benedenverdieping ruikt ernaar :heart_eyes:

2 likes

Deze is op Texel en ga ik binnenkort ook heen https://www.airbnb.nl/rooms/42576612/photos/979195172?adults=2&location=Nederland&children=0&infants=0&check_in=2020-10-15&check_out=2020-10-19&source_impression_id=p3_1598520303_gndq%2BCX7RaBEZvMY als je direct via heb boekt krijg je een behoorlijke korting!

https://www.airbnb.nl/rooms/18773033?adults=2&source_impression_id=p3_1598211574_lVmRFrQZcKlqEzoa&guests=1&check_in=2020-10-16&check_out=2020-10-20

deze hebben helaas geen bad. Wel een openhaard en midden in de Veluwe!
1 like

Heb ik vorige week ook gekocht en heb er inmiddels al 3 op. Heerlijk haha

1 like

*plant tripje naar de action

2 likes

Als je er dan toch bent, links vond ik ook erg lekker!

7 likes

Wat is jullie favoriete herfst thee? (En kan je 'm bij de supermarkt kopen?)

Dit is die van mij! En nu 2e gratis blijkbaar. Smaakt naar chai thee met vanille :).

5e avond op rij, not complaining :heart_eyes:

12 likes

Ik heb laatst de chai van dit merk gekocht en vind die ook zo lekker!

1 like

Om een beetje in de herfstsferen te komen heb ik meringue paddenstoelen gemaakt!

61 likes

Die eerste is ook mijn favoriete thee! En winterglow van Pickwick (ok dat is geen herfst thee sorry).

3 likes

Wat zijn nou echt nog meer plekken om in de herfstvakantie in het buitenland (kan ook 2021) naar toe te gaan? Vorig jaar was ik in Edingburgh en het jaar daarvoor 2weken op verschillende plekken in Engeland. Echte herfstplekken met zo’n mooie sfeer en waar je kunt wandelen

Autumn Storm & Caramelised Pear van Pickwick!

1 like

afbeelding

Deze :heart_eyes:

4 likes

Haha ik ben echt net een week terug uit Oostenrijk, zelfs in de zomer prachtig!

1 like