Echt super random op een verder bijna leeg schap. Lagen er echt 3 ofzo nog.
Altijd als de herfst eraan komt ga ik opzoek naar de perfecte zwarte enkellaarsjes hahaha, ieder jaar weer opnieuw. Heb ze alleen nog niet gevonden maar koop altijd wel een ander paar laarsjes
Hahah dit heb ik ook. En ik draag ze niet eens, sneakers en docs voor life. Maar ja als ik nou de perfecte zou vinden zou ik ze wel dragen
Oké ik zei dat ik nog niet in herfstmood durfde omdat ik bang was dat het weer mooi weer zou worden, maar ik ben om! Vanavond gaan de kaarsen aan!
Ziet er lekker uit! Ga dit recept ook opslaan
Ohhh daar zit ik dan, onder een dekentje, kaarsen aan en Gilmore Girls!
Voor het eerst in jaren echt zin in de herfst, misschien juist door het hele warm weer helemaal klaar met de zomer? Dus nu zin in knusheid
Vanaf donderdag komt PSL bij Starbucks
YES das m’n vrije dag
Biecht: ik heb nog nooit PSL gehad, ook niet een vergelijkbaar product. Zou ook niet weten hoe het smaakt hahaha.
Naar pumpkin and spice and everything nice
Nee gewoon zoete troep, vind het niet eens zo lekker maar hoort er gewoon bij
ga er donderdag meteen eentje halen, ben echt een basic bitch wat dat betreft.
Ik had gister Chai latte gehaald met een pompje White mocha, sowieso een aanrader maar met dat pompje erbij ook heerlijk, kreeg er kaneel bovenop
Haha ik las; kreeg er kippenvel van ipv kreeg er kaneel bovenop😂
Christmas Eve van Yankee, Vanille van IKEA, Apple Crumble van Action (echt heeel goed).
O haha. Jij noemde de kaars van Action ook! Hij is geweldig😍
Het voordeel van elke ochtend vroeg op zijn met een kind: gewoon weer gezellig de kaarsjes aan maken!
Van wat voor geuren houdt je?
is dat een corgi kalender?