Jazeker! Van Topi
Jaaaa, en Finland is heel mooi in de herfst, dus nu al zin in alle wandel-stories.
Weten jullie nog leuke adresjes voor een weekendje in Nederland in de herfstvakantie? Zoals bijvoorbeeld de sterrenkubus. Ik vind zoβn type huisje heel tof, maar mijn vriend wil wel graag nog een beetje in de bewoonde wereld zitten haha.
misschien ziet hier wat bij? of is dit teveel in de natuur haha
https://www.jenniefromtheblog.com/10x-leuke-airbnb-boshuisjes-in-de-natuur-in-nederland-deel-2/
https://www.jenniefromtheblog.com/10x-leuke-airbnb-huisjes-in-de-natuur-in-nederland/
Het toppunt van de herfst moet dan toch wel het NK pompoen kweken zijn:
Ik heb al weken zoooveel zin in de herfst, ben al super lang niet op het forum geweest (doordat ik nu een andere baan heb en geen tijd om te forummen tijdens werkuren), maar toen dacht ik ineens aan dit topic en jullie stellen mij niet teleur
Mijn plannen voor deze herfst:
- Naar een pompoenboerderij (iemand tips in Noord-Holland?)
- Voor het eerst naar TKMaxx voor geurkaarsen en anders Aroma Plaza
- Naar het bos
- Ik doe elk jaar mee aan Inktober, een teken challenge van een maand en wil alles herfstig maken
- Pompoencake bakken
- Grote najaarsschoonmaak/opruiming
- Jaarlijks Halloween scary movie avondje met vriendinnen, met bijpassende snacks uiteraard
omg dit is zo leuk. dacht eigenlijk dat zoiets niet gebeurde in Nederland. Maar nu ik kijk zie ik zelfs dat er in de achterhoek zulke dingen bestaan. inclusief workshops
Omg, ik kom dit tegen: http://www.mijnakkertje.nl/ pompoendagen in Sint odilienberg. Lijkt me echt fantastisch, denk wel leuk voor herfstliefhebbers uit het zuiden.
Ik ging vroeger elk jaar met mijn ouders naar de Halloweenfair in Onderdijk bij Wervershoof, dat was echt fantastisch altijd. Pompoenen uitsnijden, allerlei herfst workshops, spookhuis, maisdoolhof, pompoensoep eten, markt Was gewoon een familie met een pompoenboerderij die dat organiseerden, maar rond 2011 waren ze er op het hoogtepunt mee gestopt
Ik zie dat er dit jaar weer een andere zou zijn in Wervershoof, maar is verplaatst naar 2021.
Ja zie wel dat er in Onderdijk nog wel een pompoenboerderij is die open gaat voor publiek, zal alleen de Halloweenfair niet door gaan dan⦠jammer!
Ah nou dan moet dat wel dezelfde boerderij zijn! De fair hebben ze al sinds 2011/2012 niet meer gedaan. Lijkt me alsnog leuk om daar weer eens heen te gaan, wie weet
Ik vind het helemaal niet leuk dat het vandaag weer zomer lijkt.
Ik ben in tweestrijd. Vind 't wel fijn om zonder jas buiten te kunnen lopen in mβn pauze
Ja dat heb ik ook wel, maar het past niet meer bij mn mood ofzo haha.
Oh ik vind het juist wel weer even fijn om tegen die blauwe lucht aan te kijken! Morgen wordt het weer een druilerige herfstdag (maar dan moet ik juist veel naar buiten dus dan geniet ik er niet van meh)
Omg ik ga!
vanmorgen was het lekker fris buiten en net kon ik lekker buiten mβn koffie drinken zonder direct oververhit te raken, eigenlijk is dit mn ideale herfstdag!
want vanavond koelt t snel af, en is het weer dekentjes-op-de-bank tijd
Kan niet wachten tot de bomen gaan verkleuren.