Het Herfsttopic

omg dit is zo leuk. dacht eigenlijk dat zoiets niet gebeurde in Nederland. Maar nu ik kijk zie ik zelfs dat er in de achterhoek zulke dingen bestaan. inclusief workshops :open_mouth:

1 like

Omg, ik kom dit tegen: http://www.mijnakkertje.nl/ pompoendagen in Sint odilienberg. Lijkt me echt fantastisch, denk wel leuk voor herfstliefhebbers uit het zuiden.

4 likes

Ik ging vroeger elk jaar met mijn ouders naar de Halloweenfair in Onderdijk bij Wervershoof, dat was echt fantastisch altijd. Pompoenen uitsnijden, allerlei herfst workshops, spookhuis, maisdoolhof, pompoensoep eten, markt :two_hearts: Was gewoon een familie met een pompoenboerderij die dat organiseerden, maar rond 2011 waren ze er op het hoogtepunt mee gestopt :pensive:

Ik zie dat er dit jaar weer een andere zou zijn in Wervershoof, maar is verplaatst naar 2021.

Ja zie wel dat er in Onderdijk nog wel een pompoenboerderij is die open gaat voor publiek, zal alleen de Halloweenfair niet door gaan dan… jammer!

1 like

Ah nou dan moet dat wel dezelfde boerderij zijn! De fair hebben ze al sinds 2011/2012 niet meer gedaan. Lijkt me alsnog leuk om daar weer eens heen te gaan, wie weet :grin:

Ik vind het helemaal niet leuk dat het vandaag weer zomer lijkt. :thinking: :frowning_face:

7 likes

Ik ben in tweestrijd. Vind 't wel fijn om zonder jas buiten te kunnen lopen in m’n pauze :flushed:

2 likes

Ja dat heb ik ook wel, maar het past niet meer bij mn mood ofzo haha. :sweat: :maple_leaf: :fallen_leaf:

Oh ik vind het juist wel weer even fijn om tegen die blauwe lucht aan te kijken! Morgen wordt het weer een druilerige herfstdag (maar dan moet ik juist veel naar buiten dus dan geniet ik er niet van meh)

Omg ik ga!

1 like

vanmorgen was het lekker fris buiten en net kon ik lekker buiten m’n koffie drinken zonder direct oververhit te raken, eigenlijk is dit mn ideale herfstdag!
want vanavond koelt t snel af, en is het weer dekentjes-op-de-bank tijd

6 likes

Kan niet wachten tot de bomen gaan verkleuren. :heart_eyes:

3 likes

Vandaag gemaakt, alles komt bij de action vandaan :mushroom::maple_leaf:

22 likes

Leuk artikeltje! Ondanks de naam van je blog vind ik je design/aesthetic wel erg herfstig met de oranje kleuren, past goed bij het artikel.

Moest wel lachen om deze zin ā€œEerlijk gezegd vind ik het niet erg dat ik nu niet door de regen naar mijn werk hoef te fietsenā€¦ā€, ik gebruik ā€˜eerlijk gezegd’ meestal als ik een impopulaire mening, of iets wat je eigenlijk niet zou moeten zeggen verkondig. Ik denk niet dat dit een impopulaire mening is, of iets wat je eigenlijk niet zou mogen zeggen hihi.

3 likes

Oeh heb je specifieke tips?:smiling_face_with_three_hearts: ziet er supermooi uit met die bomen zo. Ik houd van veel wandelen!

Oh wat leuk, naar die band luisterde ik vroeger ook wel eens! Was het bestaan ervan een beetje vergeten, maar nu je het zegt herinner ik me het ineens meer.

Ohja op die manier snap ik het wel, ik ben inmiddels best gewend aan het thuiswerken, weet amper meer hoe het is om wel buitenshuis te kunnen studeren/werken haha.

1 like
  • De ideale victoriaanse/rijglaarsjes vinden van boterzacht leer waar ik tot in de eeuwigheid op kan lopen. (Staat op mijn bucketlist want ik ben al heel lang op zoek naar dit schoeisel).

• Iets met pompoen halen bij de Starbucks aangezien ik dit hele jaar nog niks heb gedronken bij dat keten.

• Een mooie tweedehands stoel/fauteuil aanschaffen zodat ik een ienieminie reading nook kan creĆ«ren.

• In de herfst mijn Good Read challenge van 25 boeken halen.

• Een random boek bij de kringloop scoren op basis van de kaft en die in ƩƩn zit uitlezen.

• De rechterkant van mijn haar opfrissen zodat het weer matcht met de herfstbladeren buiten :wink:

6 likes

De andere kant is zwart en rechts nu koperkleurig maar dat verkleurt nogal snel. :upside_down_face:

2 likes

Ik kom er nu pas achter dat die grap achteraf gewoon overeenkomt met mijn haardracht. :joy:
Alleen ben ik dan mijn avatar minus spannend montuurtje.

3 likes

Een tijdje geleden heb ik deze afspeellijst van Chillhop ontdekt, zo fijn tijdens het werken! O en ik moet het venster dan wel verbergen, anders blijf ik maar naar de leuke animaties kijkenšŸ˜…

14 likes