Het Herfsttopic

Dacht eerst dat het aan mijn bril lag maar indd! Lekker mistig! Op de fiets ook maar even een vestje aan gedaan. Het is lekker fris

2 likes

Living the life!!!

Ik zie dat Charmed op Videoland staat. Heeft iemand dit gezien? Aanrader? Ook autumn vibes a la GG en Good Witch?

Ik vind de oude Charmed superleuk en zeker herfstig/halloweeney, maar weet niet of het de oude of de nieuwe is

1 like

Weet iemand toevallig of de tuincentra / intratuin al een beetje herfstspulletjes hebben?

De oude! Dankjewel :slight_smile: ik ga eens kijken.

De oude is superleuk en de nieuwe ook. De eerste heeft meerdere leuke afleveringen die ook in de herfst spelen.
Ik moest er bij de nieuwe even in komen, maar dat is goed gelukt.

Ik was dus met gilmore girls begonnen, maar ik kom er gewoon echt niet doorheen :worried:
Denk ik toch niet helemaal mijn ding, terwijl het me zo’n gezellige herfstserie leek :see_no_evil:

2 likes

Voor mij is herfst ook heel erg heftige muziek. Ik ben jaren geleden begonnen met een herfst playlist.

Hebben jullie nog goede aanvullingen voor dit soort muziek op basis van wat ik al heb?

3 likes

Ik denk het wel. De action heeft ook al een heel gang pad vol (ook wel een aanrader)

1 like

Ik heb dus bedacht dat ik van mijn transitievergoeding een grote yankee in een herfstgeur ga kopen :heart_eyes: lekker iets kaneligs of pompoenerigs

7 likes

Nee heb ik niet :sob:

Osdorpplein!

Deze werd door iemand getipt hier en hij staat nu de oven, ruikt echt heerlijk https://www.laurasbakery.nl/appel-kaneel-crumble/ :drooling_face:

5 likes

Er zijn geloof ik ook verschillende films van!

Ik kom toevallig net thuis van een tuincentrum en ze hadden hier al een mini hoekje met herfstspullen, maar niet de moeite waard om er speciaal naartoe te gaan

1 like

Ja, Bastille! Ik ga richting de herfst ook meer naar Woodkid luisteren. En vast nog meer maar daar kom ik nu even niet op.

1 like

Ja heb deze gisteravond gemaakt, echt heerlijk!

1 like

Ik heb vanochtend Harry Potter gekeken terwijl het regende, met de gordijnen half dicht en kerstlichtjes aan. :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Aaah dat klinkt zo fijn!

1 like