Ik geef jullie de schuld van deze aankopen.
(En OMG die kaars is fantastisch, gaat straks de hele avond aan)
Haha ahw die regenlaarsjes zijn wel echt heel lief ook, zou zelf weer klein willen zijn zodat ik ze kan dragen
En LOVE de geurkaars inderdaad!
Ja de laarsjes zijn voor mn zoontje van 15 maanden. De allerkleinste maat echt zó lief
Jaa die zijn zo fijn! Elk seizoen hebben ze een nieuwe afspeellijst. Ook op spotify, dan kun je alle nummers ook los beluisteren.
Hahah echt een leuk idee die graveyard tour
Ik zoek al eeuwen zoiets
Maar dan echt van onderen tot boven van die haakjes om te kunnen rijgen.
Soms op Etsy heb je geweldige (vintage) paren maar altijd kleine maatjes of echt 200+ euro en dat ga ik voor een vintage paar niet uitgeven.
Ik heb ook weer zoveel zin in de herfst. Ben ook klaar met m’n zomerse kleding! Ik wil weer laarsjes, vesten, jasjes, etc aan.
En dit vind ik ook altijd een fijne playlist:
https://open.spotify.com/playlist/36xxgfh0rNV9cCmOo9E9Vl?si=n_yZTFhPSceebK4TPFim4A
Begin steeds en steeds meer van dit topic te houden. Al was vandaag wel echt warm gewoon. Gelukkig rest van de week regen als het goed is
Kan niet wachten op de regen
Wat een leuke tip, dankjewel!
Ik ben nu dermate ernstig in de herfststemming dat ik al mijn truien netjes aan het rangschikken ben op een kledingrek.
Ja ik zag het, superleuk de zomereditie stond er 8 juni op, dus de herfsteditie van dit jaar zal binnenkort ook wel online staan.
Dit is me al in september. Ik heb vandaag m’n huis opnieuw ingericht zodat ik niet naar buiten kan kijken en kan zien dat het nog zomer is haha. Pretend fall is also fall!!!
Kijk hoe leuk:
Ik heb al te veel spullen helaas.
Ik vind de herfst echt het einde maar heb helemaal nul niks nada met Halloween. Vind ik zelfs redelijk irritant.
https://open.spotify.com/playlist/7Ao3I1i62O12MxPMZAubBj?si=jdtMAAkNRh-PmOMoBG-L2w
kwam deze gister tegen op instagram, zit hier slurpend aan mn koppie thee te genieten van het plezier dat thuiswerken heet
het regent heeeerlijk <3 tijd voor een kaarsje <3