Ik keek gisteren een aflevering van Gossip Girl onder mijn fleecedekentje met een chai latte en een appel kaneel geurkaars aan.
ohhh het regent zo lekker. Ik lig lekker met mn badjas aan in bed met mn laptop een cappuccino en een kaarsje aan. Hier word ik zo gelukkig van haha.
Gossip girl is ook zo heerlijk in de herfst haha. Heb het al 10 x gezien maar wil het eigenlijk gewoon weer kijken.
Ik heb hem nu opstaan, chille lijst! En hele schattige animaties inderdaad.
heb de eerst pumpkin spice latte achter de kiezen hoor! was ook nog de eerste bij “mijn” starbucks.
also, dit weer
@DonnieDarko ik ben ook weer begonnen aan gossip girl hahaha past zo perfect
Omg, dit is m’n nieuwe favoriete topic. Ik deel mijn niet-meer-zo-nieuwe lievelingsdeken hier ook nog graag even én hij is nu in de aanbieding:
Hij is zo groot en pluizig en zacht en fijn en
Oeee hoe wassie?! Vorig jaar vond ik hem redelijk heftig (komt denk ik meer door suiker vrij leven nu).
Heb nu een home made PSL gemaakt. PSL siroop van Jordans Skinny syrup and de koek kruiden van verstegen er op!
@Hedwig oee ik heb laatst z’n grote ook gescoord bij de action. iets van 8 of 9 euro was die! misschien ook nog wel een tip. echt heerlijk warm
haha, ja het is wel heel zoet, maar ik doe hem dan zonder slagroom en dat helpt wel iets vind ik. en ik hou van zoet!
toen ik nog bij de starbucks werkte, dronk ik echt elke shift zo’n unit.
ooo heerlijk <3 ik ga volgende week denk ik 1 pompje vragen en dan wat meer kruiden. Dat word dan mijn treat van de week
Hier hebben ze hem nog niet. Of kan je die ook vragen zonder dat hij op het menu staat?
ik zou het gewoon even vragen, misschien dat ze die siroop al binnen hebben, maar de borden nog niet veranderd zijn?
Hij is echt prachtig okergeel. Zit een beetje tussen geel en oranje in, maar neigt wel meer naar geel. Ligt bij de leenbakker bij ons op de slaapafdeling, niet bij de kussens/banken. Hij blijft perfect na het wassen. Wordt niet hard/stijf/enz.
@Hinkje hmh indd misschien de borden nog niet binnen. Gisteren gaven ze aan dat het vanaf vandaag verkocht mag worden. Dus gewoon naar vragen!
Graag gedaan! Ik ben echt maanden op zoek geweest naar een fijn en GROOT kleed voor op de bank. Deze is echt liefde. Geniet ervan!!
Sinds het september is ben ik heeeelemaal klaar voor de herfst! Ga straks ook even wat lekkere kaarsen aanschaffen <3
Ik ben omgekeerd, ik heb niks met de herfst (sorry jongens) maar Love Halloween.
Mocht iemand rond oktober een horror marathon gaan doen en aanbevelingen willen, holla. Ik heb er echt honderden gezien.
Die applecrumble kaars van Airwick is inderdaad echt lekker! Ik had er nu eentje gehaald om te kijken of het wat was, binnenkort maar even nog wat meer inslaan.