Oh wat leuk dit wil ik ook maken! Wij hebben een hele leuke schouw daar zal die leuk aan hangen denk ik!
Vorig jaar maakte ik dit pompoen gerecht, vond hem erg lekker toen! Hoop dat ze weer die pesto krijgen bij de Lidl dit jaar.
Oh wat leuk dit wil ik ook maken! Wij hebben een hele leuke schouw daar zal die leuk aan hangen denk ik!
Misschien dat je ze zou kunnen laten maken? Ik heb ooit paardrijlaarzen bij https://www.lipica.nl/ laten maken, dit kunnen ze vast ook?
Ik had vandaag Apple crumble gemaakt. Vriend haalde het uit de oven en liet het vallen. Ik heb gevloekt . Beetje wat niet op de grond lag was wel lekker tho
Ik had een vork gepakt en 't lekker van de grond opgegeten
Als jullie thuis zelf chai latte maken, hoe maken jullie hem dan? Mijne mist nog iets, maar ik weet niet wat!
Ik heb gisteren ook weer pompoen gegeten en ik ben weer helemaal in de stemming
Goeie! Deze staat op m’n lijstje voor volgende week. Heb een pompoen in m’n Lidl too good to go box gekregen en moet nog heel veel basilicum opmaken voordat het koud wordt.
Hij is binnen!
Prachtige kleur, fijne maat en lekker zacht, alleen verliest hij gigantisch veel pluisjes. Is dat doordat hij nieuw is? Ik heb hem nu eerst even in de was, hopelijk is het daarna minder.
Niek
Ik had geen pluisjes, dus geen idee. Mijne kwam ook uit de winkel dus misschien hadden er al heel veel mensen aan gezeten.
Omg ik ken ook een Niek die écht niet aardig is. Zal de naam wel zijn.
Ik ga straks mijn favoriete herfstthee kopen.
Ik heb de apple crumblekaars gekocht maar vind de appel kaneelversie lekkerder dus daar twee van.
Ik heb die chai latte zakjes van sostrene grene die ik hier boven ergens gepost heb in het topic.
Doe eerst melk met de melkopschuimer en dan die zakjes oplossen met heet water en dan gooi ik het bij elkaar!
Eerst de schuim en dan de chai latte.
In de vriezer doen helpt soms voor pluisjes
Hahah ja op zich wel, maar ik geloof wel dat de thee die men gebruikt voor chai latte wel een kruidige thee is en niet english breakfast
Is dit een theeshame?
Nee. Niet hetzelfde
Sorry, maar ik denk dat ik hier een stukje culturele opvoeding mis.
Het waait hier gewoon warme lucht binnen dus nu heb ik toch mijn kaarsjes aangestoken en mijn bakkertijtjesthee gezet om dat herfstigevoel te houden.
Charmed is toch wel de Sharknado onder de heksen series hoor.