Het Herfsttopic

Disney+ :grin:

1 like

Ik was gister vrij en ben nu bij aflevering 7. Wow wat is dit mooi gefilmd zeg! Prachtige locaties. Thanks voor de tip.

1 like

Ik ben weer de appel crumble aan het maken maar nu met amaretto appeltjes, gedroogde cranberry’s, noten, speculaaskruiden en citroenzest als extraatjes :heart_eyes:.

9 likes

Ik heb de appel crumble nu in de oven staan :yum:

5 likes

Ik heb pompoen stoofpotje gemaakt, staat nu lekker te stoven! Kan niet wachten om het straks te eten :heart_eyes:

1 like

Omg wat ik vandaag in m’n badkamer kastje vond, ongeopend :heart_eyes:

Heb de body butter net gebruikt en nu ruik ik lekker :maple_leaf::maple_leaf::maple_leaf:

28 likes

Crumble is echt super simpel, dat gaat je lukken! :fallen_leaf: Ik heb afgelopen weekend een chai appel crumble gebakken, dus ik doe ook lekker mee met de crumble hype haha

3 likes

De crumble is echt zooooo lekker, en heel makkelijk te maken ook! Ga volgende keer een chai appel crumble maken @George

2 likes

Jaaa het is inderdaad gelukt en was ook zo simpel! En het smaakt echt heerlijk, weer ff een wit voetje gehaald bij mijn vriend :heart: :orange_heart:

4 likes

Glutenvrije appel-peren crumble in de maak …

Zie ook dat ik nog een pot David Rio Chai flamingo vanilla sugar free heb staan. Zou dat er ook doorheen werken? (Alvast voor de volgende keer) hahaha

1 like

Hahaha wat is dat… thee of siroop ofzo?

Oh ik vind t wel echt kut om te doen maar t helpt wel dat het lekker ruikt haha. En daarnaast heb ik op sommige plekken zulke droge huid dat ik het met speciale creme in moet smeren, en ik heb een aantal tattoos die ik ook regelmatig in moet smeren. Meestal heb ik zoiets van “ach ja nu ben ik toch al bezig” en dan doe ik ook de rest van mn lichaam

Is er iemand die voor mij bij tj max wil kijken of deze kaars er is? Bestellen is 80 euro verzendkosten :sob: en het is mn favo kaars ooit

Dwhome warm tobacco pipe

2 likes

Zoetermeer stond ie!

Das niet dichterbij dan duitsland :sob:

Volgens mij heb ik die ook in Almere zien staan!

is het dit?

1 like

Was een post van @FISSA denk ik, maar die is verwijderd zo te zien.

Deze! Stond nog in mijn geschiedenis.

2 likes

Ja dit is zo balen. Hopelijk begint daarna het echte lekkere herfst weer haha

2 likes

jaaa ugh echt zo geen zin in haha. Heb mentaal de zomer al helemaal afgesloten

1 like