Heb deze in Arnhem zien staan! Als ik volgende keer daar weer ben om mijn kaars te stalken dan zal ik even kijken of die er nog is!
Zo helemaal bijgelezen. Wat een heerlijk topic en ik heb alweer veel tips van hier opgeslagen
Mijn herfst bucketlist:
Naar een pompoenboerderij
Appels plukken
Een appeltaart bakken (heb ik nog nooit gedaan!)
Een boswandeling maken en daarna pannenkoeken eten
Thuis een wijnproeverij organiseren
En ik heb een geweldige kaars gekocht:
Wauw die is zo mooi!!! Hoe ruikt hij? Kun je het omschrijven hahah. Ik denk dat ik hem ook wil
Ik had laatst ook mijn eerste woodwick in deze vorm maar ik vind het wel echt snel opgaan voor de prijs.
Ojee dat vind ik lastig maar zal het proberen haha.
Ik heb hem pas 1 keer gebrand dus ben nog bij de bovenste laag,elke laag heeft een andere geur. Ik vind hem nu vooral ruiken naar appel en een beetje jasmijn. Fris maar wel intens. Kun je daar wat mee?
Ik vind hem echt heel lekker in ieder geval en ook gezellig dat knisperend geluid
Geeft het je een herfstgevoel?
Dankjewel voor de omschrijving hihi ga maar bestellen
Ja zeker een herfstgevoel! Het ruikt een beetje naar een frisse herfstdag. Maar onderin zit ook nog pumpkin butter en kaneel geur dus ik verwacht dat de geur alleen nog maar beter gaat worden
Was afgelopen zaterdag bij TK in Bijlmer. Daar was die ook.
Ik ben helemaal nieuw in de geurkaarsen scène. Ik had er een paar van brandt, maar die zijn echt duur (of is die prijs normaal?) Of ik gebruik essentiële olie. Wat zijn jullie favoriete geurkaarsen (die ook online te koop zijn) of jullie favoriete essentiële olie?
Rotterdam zuidplein heeft het!
Ik weet niet meer hoe de herfstplaylist heet waar jullie het over hadden maar ik wilde nog even zeggen dat het album Flaws van Bombay Bicycle Club ook een fijne sfeer heeft!
Goddelijke (al zeg ik het zelf) appel-kaneel crumble en een chai latte met havermout/ blueberry/ appel crumble. Ik kan er weer ff tegenaan!
Waarom wordt het maandag zo warm? Te warm om onder dat dekentje te zitten met de chai latte. Ben echt al te erg in de herfstmood.
Ohhh met die foto heb je me overgehaald. Ga straks ook bakken (alleen dan met peren)
Ik heb gisteren ook herfst kaarsen gehaald bij TK maxx! Ik ging eigenlijk voor de yankee candles maar vond het qua geur echt tegenvallen, dus ik heb nu kaarsen van het merk DW (?) gekocht, ze roken in de winkel heerlijk, hopelijk ook wanneer ik ze aansteek!
Morgen ga ik maar de zomer inrichting opruimen.
Oeh lekker, hoe heb je deze gemaakt?
Ohhhh hier hou ik van. Handgeschreven recepten, en het gebruik van ‘ons’, geweldig. Dank je wel, ik sla het plaatje op!
Ik was gisteren bij de TK Maxx in Keulen en daar stonden megaveel Yankee Candles. Maar sorry, ik vind die geuren echt niet te doen. Krijg er spontaan hoofdpijn van. Maar wellicht heeft iemand iets aan de tip.