Het Herfsttopic

Yankee candles zijn inderdaad ook best heftig en inderdaad sommige zijn echt niet te doen. Dat is een van de reden waarom ik die kaarsen eigenlijk liever niet online koop en eerst ga ruiken. Ze hoeven in huis ook altijd maar heel kort aan, denk dat dat de truc is dat je er ook zo lang mee doet.

1 like

Ik heb mezelf een no-buy opgelegd, dus ben net met het enthousiasme van een 4-jarige versiering gaan rapen in het park :joy:

31 likes

Dankjewel, dat is echt een heel leuk compliment!

2 likes

Neeeee hij ruikt anders! Appel crumble is zoeter, appel kaneel meer kaneel, zonder andere geuren. Als je ze brandt ruik je het verschil echt.

1 like

Ik sta te trappelen om mijn herfst altaartje te maken maar ik wacht er toch maar even mee aangezien het maandag en dinsdag weer 28 graden wordt… Eind volgende week mag het.

Oh echt? ik ruik dus echt 0 verschil maar misschien ligt dat dan aan mijn neus

1 like

Dat geel witte swirl ding is op plastic geprint en niet op het glas zelf, dus dat kun je er gewoon afpulken!

Die witte swirl enzo is een plastic laagje dat je er gewoon af kan halen! Dat doe ik altijd, ziet hij er een stuk neutraler uit.

Ik kan niet zo heel goed ruiken dus vind Yankee Candle ideaal, lekker sterk zodat zelfs ik er iets van merk haha. Zo maar even bij de TKMaxx kijken wat ze hebben staan.

Ik heb net 200 reacties in dit topic gelezen en eigenlijk ging het alleen over kaarsen of apple crumble :joy::+1:t2:

10 likes

Ja idd!

Dat komt door de boeken denk ik, vind een woonkamer zonder boeken altijd zo ongezellig.

5 likes

En apple crumble kaars :smile:

1 like

Ik was door jullie helemaal hyped voor pumpkin spice kaarsen maar ik werd van alle varianten gewoon misselijk😳 Maar ben wel geslaagd bij de TK Maxx uiteindelijk. Toch meer van de zware smokey geuren.

7 likes

Is dat op links niet de geur die @Luzarl zocht?

1 like

Jaaaa haha!

Oooh had ik gemist! In Rotterdam hadden ze alleen nog hele kleintjes van €4

Oh, die heb ik vandaag ook gespot! Wist niet dat jij hem zocht. Als ik er volgende week weer in de buurt ben zal ik nog eens voor je kijken :slight_smile:

Ik ben ook geslaagd bij de TKmaxx vandaag :grin: veel van de herstgeuren vond ik ook misselijkmakend zoet, deze waren wel lekker! De rode heeft ook twee lonten, hopelijk helpt dat een beetje met mooi opbranden.

Haha ik vind het echt een heel gezellig idee dat we allemaal dezelfde kaarsen en decoratie in huis hebben nu. :joy:

8 likes

De apple crumble brandt hier nu🥰 (Heb dat lelijke plastic er af gehaald).

2 likes

Hier ook! Nog wel met plasticje bij mij, want lui :yum:

5 likes

(Foto van kindje = weg)

64 likes