Het Herfsttopic

Misschien wordt het tijd om je username te veranderen :smirk:

1 like

Nah ook in de herfst en winter gaat ijskoffie er best in

3 likes

Gister heerlijk genoten van mijn PSL en truien geshopt, love it.

Ik vind wind tijdens het fietsen alleen maar leuk als ik wind mee heb.

Het wordt verdomme hier nog 26+ graden de komende dagen!:rage:

hoe dan ook, ondanks de weersvoorspelling is mijn voornemen dan toch echt om morgen voor het eerst in mijn leven een PSL te gaan nemen.

ik wil een PSL halen al heb ik er eigenlijk geen geld voor, maar het is zulk herfstig weer dat het wel moet.

Ik ben ook blut, maar heb toch zaterdag €4,90 afgetikt voor een PSL.

3 likes

Jup net ook gedaan, meteen maar voor een venti gegaan want die 50 cent boeit dan toch niet meer en ik kan t maar 1x drinken go hard or go home

4 likes

Lekker bezig!

1 like

Haha ik kom er nu pas achter wat een PSL is. Zag het al vaker op het forum voorbij komen
Maar ik heb dat dus nog nooit op, mis ik wat? Waar is het mee te vergelijken? Ben nu wel benieuwd :yum:

Is het vergelijkbaar met kaneelthee en winterthee? Zo’n smaak zegmaar

Boswandeling in de (bijna) herfst :heart_eyes:

20 likes

Nee, want de basis is wel koffie.

1 like

Heb vorig weekend ook een PSL gehaald, echt genieten​:fallen_leaf::maple_leaf: nu nog leuke truien truien kopen

1 like

Herfst is echt mijn favoriete seizoen! Kan echt niet wachten tot ik de dikke truien uit de kast kan halen. Ze hangen al wel in mijn kledingkast haha

Haha jaa mijn herfst/winter garderobe hangt er ook helemaal klaar voor. Zit nu alweer te zweten op mijn werk. Lekker productief ook dat ik weer hier zit te kijken :laughing:

1 like

Ik ben echt vet blij. Het regent en is grauw en ik moet eigenlijk thuis werken maar kan me er niet toe zetten dus ben lekker lui met mijn kindjes aan het spelen en tv aan het kijken en rond aan het slenteren met legging als broek aan. Mmmm love herfst. Vanmiddag wel ff de deur uit voor een PSL. Ik neem hem altijd met extra shot espresso en maar de helft van het siroop en dan vind ik hem perfect.

1 like

Hier in de straat heb ik al kastanjes gespot. Wilde een hele grote oprapen om mee te nemen maar een kindje was ook al bezig :sweat_smile:

Ik begon net een beetje in de herfstmood te komen, is het vandaag weer warm en zonnig.

Pfff ja, ik hou normaal altijd van de zomer, dat is echt het seizoen dat ik op leef. Maar dit jaar kan ik niet wachten op de herfst, gewoon weer lekker binnen zitten en tv-avondjes houden met liters thee en chocomelk.
Alleen zag ik dus dat het volgende week gewoon rond de 25 graden wordt… wtf

1 like