Oh dat kleine moppie Dit is hoe m’n droomtoekomst eruit ziet
En het wordt alleen maar leuker.
Toen ze net geboren was hebben we het overgeslagen, want toen kwam ik kort na de geboorte in het ziekenhuis terecht met complicaties. Zodoende deden we het vorig jaar voor het eerst met haar en toen vond ze het heel apart. En nu was ze gewoon zelf al aan het plukken.
Volgend jaar mag ze helpen met appeltaart maken.
We hebben ongeveer 6 kilo geplukt, aan handappels, moesappels en peren. Kostte 9€.
En een matching maillot
Je gaat toch wel gekarameliseerde appels maken of crumble of een andere appeltaart?
ik weiger op het moment een beetje te geloven dat we volgende week weer bloed warme dagen krijgen. Dus ik ben nu nog even extra mijn Yankee candle " Be thankful" aan het branden (Die ik laatst een keer bij TKmaxx heb gekocht) en even extra er van genieten nog.
Ik heb de beide airwick kaarsen, waxine lichtjes sweet pumpkin En grote Apple& cinnamon gescoord. Ook nog de air essentials pumkin spice olie, denk dat ik daar m’n ‘lege’ rituals stokjes mee ga opfrissen (kan hem nu nog niet goed ruiken)
Zou ik die olie ook in m’n diffuser kunnen gebruiken?
Hoe was de voorraad van kaarsen verder? Dan weet ik of ik er morgen of maandag heen moet!
En zijn de Yankee candles daar echt goedkoper of richting gewone prijs?
Deze cashmere suede is ook echt een aanrader (van de trekpleister). Hopelijk binnenkort ook even de tk maxx checken, voor een wat grotere kaars, deze gaat best snel.
En vanavond gaat de apple crumble in de oven, helemaal geïnspireerd door dit topic haha
Ik ben ook lekker herfstig bezig vandaag
Apple crumble gemaakt
Pompoensoep gegeten
Nieuwe voorraad thee gekocht
Oehhh ik ben heel benieuwd naar die cashmere suede.
Deze is trouwens ook een echte aanrader :
Excuses voor de crappy foto, hoop dat ie goed te zien is.
Die kaars is ook 1 van mijn favorieten! Staat nu ook aan hier trouwens
Ik koop m altijd bij Kruidvat, ze kosten ook heel weinig dus dat is ook een voordeel
Vandaag naar Pompoenboerderij Onderdijk geweest in Wervershoof. Veel leuke foto’s gemaakt en alvast een klein beetje begonnen met de voordeur versieren. De rest staat in de achtertuin
Morgen ga ik naar TK Maxx in Osdorp voor kaarsen en ga ik lekker wat bakken!
Edit: geen idee waarom de foto’s op z’n kant staan haha
Redelijk wat herfstgeuren. Verder vooral veel vanille/linnen achtige geuren vond ik. Qua prijzen weet ik niet wat ‘normaal’ is maar voor een Yankee candle betaal je voor een kleiner formaat €8.99 dacht ik.
De grote yankees zijn meestal 17,99 en de kleine 8,99. dus dat scheelt wel een hoop! als ik de prijs van de grote op zocht dan kwam ik op 30 euro uit.
Net appeltaartdeeg gemaakt, dat is nu aan het rusten. Ondertussen wellen de rozijnen in Amaretto.