Jaa de DW kaars in warm tobacco pipe
Ook al hou ik van regen vond ik het net echt heerlijk om in het zonnetje te lopen met m’n hond. Lopend door de vallende bladeren, zacht windje, jas uit en m’n favoriete herfstjurk aan helaas de komende twee dagen wel weer te extreem warm weer
Ik vind het zonnetje fijn voor het drogen van de was, want ik heb geen droger. En op heel regenachtige dagen duurt het dan soms lang voor de was droog is. (In de winter hang ik het vaak voor / op de verwarming maar in de herfst heb ik die niet altijd aan).
Maar verder heb ik echt niks met warm weer en mag het weer lekker herfst van mij worden na komende week.
De appeltaart is bijna klaar en hij ziet er nu al zo lekker uit. Het ruikt ook heerlijk in de keuken. Jammer dat we nog een tijd moeten wachten met aansnijden.
Gisteren heb ik bij Kelly’s Expat trouwens nog pompoenpuree en ground mixed spice gekocht. Dat laatste schijnt de Engelse variant van pumpkinspice / koekkruiden te zijn, maar Engelsen hameren er op dat het echt echt echt anders is. Ben heel benieuwd.
Vanmorgen om kwart over 9 liep ik met mijn moeder in het bos. Het was zo heerlijk rustig. Toen we aankwamen stonden er iets van 6 auto’s en toen we een uur later weggingen stonden er wel 40 of zo. Was echt zo fijn om lekker samen te wandelen en bijna niemand tegen te komen.
Heb ook lekker wat kastanjes mee naar huis genomen
Deze taart ziet er echt zó goed uit!
Zo! Goed geslaagd
Ja he, ben er erg blij mee! Ze hadden best wel veel geuren, en bij de kassa nog 1 hoekje met bijna alleen maar pumpkin haha.
Ik hou zelf altijd meer van deze bosachtige geuren, maar daar was ook genoeg van.
oeeeeeeeeeeeeee pumkin <3
Ik moet donderdag naar kantoor, denk dat ik dan nog eens ga neuzen. Als ik dan toch al door Arnhem moet. (Naja, ik kom door Arnhem met de trein.)
Hahaha, awww leuk om te horen, graag gedaan!
Appels plukken en verwerken is voor mij echt het hoogtepunt van de herfst. Vind dat zo leuk om te doen.
Ik heb echter geen recept, ik heb de appeltaartmix van Koopmans gebruikt (die met 25% extra deeg). Die mislukt nooit en heeft de perfecte hoeveelheid deeg voor een springvorm van 26 cm, en sinds ik moeder ben kies ik vaak voor wat snellere opties.
Als ik een recept gebruik, is het de appeltaart van Rutger Bakt, of van Laura’s Bakery.
Nice! Weet je nog hoeveel ze kostten? En hadden ze yankee?
Ohh dit topic is echt niet goed voor me. Gisteren al speciaal naar de tk maxx geweest voor geurkaarsen en thuis gekomen met zes stuks en nu staat de Apple crumble in de oven…
De eerste 2 waren 6,99, de 3de 3,99 en de 4de 5,99! Ze hadden ook nog veel Yankee Candle staan, voornamelijk de grotere formaten.
Thank you!
Vandaag appels, peren en pompoenen wezen plukken in Bunnik, n.a.v een tip in dit topic!
En m’n familie verwend met de Apple/peer crumble. Met de kilo’s appels en peren die we nu hebben kan ik nog wel ff vooruit qua taart Dus als iemand nog andere ideeen heeft met pompoen, appel en/of peer?
Ik heb gister pompoensoep gemaakt met peer erin, was echt lekker maar weet niet of je daar van houdt?
@Luzarl weet niet of je de kaars al gevonden hebt, maar ze hebben een medium formaat voor 6.99 of een mega voor 14.99 in Nijmegen
Ik heb afgelopen weekend een bananenbrood gebakken en naast kaneel er wat pumpkin spice kruiden erin gedaan. Smaakt echt lekker herfstig ook al past het niet bij het weer nu
Ik ben net bij de TK Maxx geweest (010) en ze hadden nog best wel wat. Maar wat een meurgeuren! Van 95% werd ik echt misselijk. De overige geuren vond ik ook niet heel boeiend. Dus jammer genoeg niks gekocht.