Het Herfsttopic

De eerste 2 waren 6,99, de 3de 3,99 en de 4de 5,99! Ze hadden ook nog veel Yankee Candle staan, voornamelijk de grotere formaten.

2 likes

Thank you!

Vandaag appels, peren en pompoenen wezen plukken in Bunnik, n.a.v een tip in dit topic! :relaxed:
En m’n familie verwend met de Apple/peer crumble. Met de kilo’s appels en peren die we nu hebben kan ik nog wel ff vooruit qua taart :joy: Dus als iemand nog andere ideeen heeft met pompoen, appel en/of peer?

3 likes

Ik heb gister pompoensoep gemaakt met peer erin, was echt lekker maar weet niet of je daar van houdt?

3 likes

@Luzarl weet niet of je de kaars al gevonden hebt, maar ze hebben een medium formaat voor 6.99 of een mega voor 14.99 in Nijmegen

Ik heb afgelopen weekend een bananenbrood gebakken en naast kaneel er wat pumpkin spice kruiden erin gedaan. Smaakt echt lekker herfstig ook al past het niet bij het weer nu :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben net bij de TK Maxx geweest (010) en ze hadden nog best wel wat. Maar wat een meurgeuren! Van 95% werd ik echt misselijk. De overige geuren vond ik ook niet heel boeiend. Dus jammer genoeg niks gekocht.

1 like

Ik heb een appelboompje in de tuin en de appeltjes zijn nu volgens mij wel rijp. Nu wil ik natuurlijk ook die apple crumble maken van het forum :wink: maar kan het recent zo snel niet terugvinden. Wil iemand hem linken? Dankjewel!

11 likes

Deze is het! Met dank aan @pastelzwart voor deze geweldige tip!

3 likes

Ah dankjewel! Ik ben benieuwd! :orange_heart:

Dit hoort ook bij de herfst voor mij, cranberries plukken met mijn pake. Anderhalf uur geweest en we hebben zo’n 5 kilo!

21 likes

Wat leuk, waar ga je ze voor gebruiken?

Ik heb werkelijk waar nog geen idee haha. Het is meer dat het plukken traditie is… Ik denk dat ik van een gedeelte jam ga maken (hoorde iets over een recept met gin erin), en de rest doneer aan mijn broertje, die chef is in een restaurant.

1 like

Oeh! Maak de cranberry pear crumble van Laura Vitale! Je gaat geen spijt krijgen, zo heerlijk… met bolletje ijs!

En heb ook nog een heerlijk cake recept mocht je die willen. Love cranberries :heart_eyes:

Kijk hier hoopte ik al op :smile: ben heel e benieuwd naar dat cake recept!

Zo rauw zijn die dingen niet te eten, dus echt verder dan jam kwam ik er niet mee…

Vind sap ervan ook niet lekker hoor, maar ermee bakken is echt heerlijk haalt het bittere ook wel weg vind ik.

1 like

Ik wil heel graag naar een leuke pompoen boerderij, zijn er hier mensen die weten waar dat zit? :blush:

Dit is een mooie lijst.

1 like

Dankjewel!

1 like

Ik woon in Brabant, maar ben best bereid om er een stukje voor te rijden haha

1 like

Ik ben zaterdag naar Wervershoof geweest, veel leuke foto’s gemaakt!

En dit is mijn kaarsen voorraad voor dit jaar. Het meeste van TKMaxx en de yankee candles van Aroma Plaza.

30 likes