Het Herfsttopic

En @FrauHelga; op de site staat dus wel dat je het ook kunt gebruiken icm geurstokjes! Als dit werkt, is dit wel veeel goedkoper dan R.ituals bijv.

3 likes

Hahahaha had het gewoon over het hoofd gezien :joy::joy: en dacht wat een bekende kaars

1 like

hahahhaa lekkerding <3

Ben vandaag weer op kantoor en t is koopavond in Arnhem. Dus ik ga denk ik weer kijken :joy:

1 like

Ik ben zo benieuwd. Vriendinnetje wil zaterdag naar het de centrum in Den Haag en laat ik in mijn home town nog niet bij TK geweest.
Maak je wel foto’s?

Oh als ze de kaars niet hebben dan ben ik weer weg. Mag alleen de kaars nog kopen en voor de rest heb ik een no buy xD

@Luzarl moet ik vanmiddag in Arnhem nog even kijken voor je naar die kaars die je wilde?

1 like

Deze YouTuber is ook perfect voor het herfstweer. :heart_eyes:

4 likes

Ja graag!

1 like

Top! Ga ik even kijken of ik hem kan vinden voor je :slight_smile:

@anon42392789 jaaa ik heb haar ooit gevonden toen ze een garderobe had opgekocht van een vrouw die was overleden. Vind haar wel leuk!

1 like

@Luzarl helaas! Ze hadden hem niet.

Mijn kaars ook niet. Nu ben ik keekie nog meer dankbaarder

1 like

Ik wil dit. Nu.

40 likes

Waar was dit precies? Zit er voor te kijken ook daar in de buurt :slight_smile:

Jaaa deze kwam ook bij mij als advertentie op Facebook voorbij, love it :joy::orange_heart:

1 like

Nieuw Slagmaat was ik, een van de weinigen in de regio waar het niet was afgelast. Komend weekend kan je nog plukken op zaterdag en zondag!

1 like

Ik heb deze gister gezien in Nijmegen!! Het formaat dat jij hebt, maar ook echt een HUGE versie

@DonnieDarko Oh jaa die heb ik ook opgeslagen op Pinterest, zag dat dit van Kiel James Patrick, wat een fantastisch merk, alleen heel duur…

Deze trui wil je toch hebben:

19 likes

Wat een toffe trui :smiley:

Vandaag wel onverwacht een oranje jas gekocht. Herfst is real. :heart_eyes:

Deze trui van Maison Scotch vind ik ook wel herfstig btw.

en deze simpele trui:

2 likes

Zo leuk! Ik moet volgend jaar wel alvast in de zomer gaan beginnen met sparen voor deze maanden hahaha

1 like

Gaat er iemand nog iets leuks herfstigs doen dit weekend? Misschien gaan wij wel even richting strand nu de duinplanten zo mooi paars zijn!

2 likes

Cranberry’s dippen in pure chocolade is ook echt een aanrader :heart_eyes:

Leuk!

Ik ga appels plukken bij een boomgaard :slight_smile: er is ook een doolhof van maĆÆsplanten. Ik hoop dat er ook pompoenen zijn, maar volgens mij niet

Edit: er zijn pompoenen!!!

2 likes