Het Herfsttopic

Ik heb deze gister gezien in Nijmegen!! Het formaat dat jij hebt, maar ook echt een HUGE versie

@DonnieDarko Oh jaa die heb ik ook opgeslagen op Pinterest, zag dat dit van Kiel James Patrick, wat een fantastisch merk, alleen heel duur…

Deze trui wil je toch hebben:

19 likes

Wat een toffe trui :smiley:

Vandaag wel onverwacht een oranje jas gekocht. Herfst is real. :heart_eyes:

Deze trui van Maison Scotch vind ik ook wel herfstig btw.

en deze simpele trui:

2 likes

Zo leuk! Ik moet volgend jaar wel alvast in de zomer gaan beginnen met sparen voor deze maanden hahaha

1 like

Gaat er iemand nog iets leuks herfstigs doen dit weekend? Misschien gaan wij wel even richting strand nu de duinplanten zo mooi paars zijn!

2 likes

Cranberry’s dippen in pure chocolade is ook echt een aanrader :heart_eyes:

Leuk!

Ik ga appels plukken bij een boomgaard :slight_smile: er is ook een doolhof van maĆÆsplanten. Ik hoop dat er ook pompoenen zijn, maar volgens mij niet

Edit: er zijn pompoenen!!!

2 likes

Zo leuk! Waar in het land is dit?

Dit zou Schoorl nu moeten zijn :slight_smile:

18 likes

Bunnik :slight_smile:

Leuk! Hoe heet het?

1 like

Ik ben thuis aan het werk en baal gewoon dat het voor het raam bloedheet is. Ik wil gewoon met een vest, een kop thee en een herfst-playlistje op kunnen werken met tikkende regen op 't raam :frowning:

5 likes

Echt he! Ik kijk er naar uit dat ik denk, het is een beetje fris, om dan heerlijk een trui of vest aan te trekken.

1 like

Ik spotte deze zojuist in de supermarkt, heb er eentje meegenomen, ben heeel benieuwd

22 likes
2 likes

omg need. Welke supermarkt? Dan ga ik er zo heen

Jan Linders, maar volgens mij ligt die alleen in het zuiden. Ik heb gebrouwen door vrouwen ook wel vaker bij AH gezien, Maar weet niet zeker of ze deze dan ook al hebben

1 like

Ik woon 5 minuten van een Jan linders!!! :partying_face:

1 like

Ik was vandaag in Bunnik voor het maisdoolhof! Was erg leuk :heart_eyes: je moet ook vragen zoeken en die maken, maakt het wel leuk erbij ook! (Volgens mij kan je geen pompoenen rapen maar wel kopen, zag ze namelijk niet op het veld liggen)

Heb daar ook nog wat fruit en groente gekocht. Iemand nog een lekker recept om te bakken met pruimen? Wil denk iets cake achtigs maar andere aanraders mogen ook!

9 likes

Deze is erg lekker:

Dit ben ik zo’n beetje:

25 likes