Jongens ik heb de kaars dankzij @keekie en nieuwe sponsjes
Ordinaire volg.
Ik word helemaal gelukkig van jullie berichtjes en ook ik kan niet wachten tot het moment dat de temperatuur daalt en de blaadjes kleuren
Ik weiger ook om mee te doen aan deze oprispingen van Moeder Natuur.
Het is in de woonkamer 21 graden, ik heb net het laatste stukje appeltaart gegeten en thee gedronken. Op de schouw brandt een Autumn Glow geurkaars. En vanavond eten we boerenkoolstamppot en metworst.
Het was gisteren 25,5 graden in onze woonkamer en ik had ook lekker de appel kaneel kaars aan! No regrets haha
Ik ben de warme dagen ook gewoon binnen gebleven en s avonds lekker op de bank met een dekentje en warme choco. Summer is over people!
Ik zag hem wel staan, maar je kan hem niet ruiken zonder de sluiting open te draaien, dat vond ik niet zo netjes. Wist inderdaad ook niet zo goed wat ik er mee zou moeten doen @FrauHelga
Zou olie werken met geurstokjes?
Hebben jullie tips voor een echt herfstig weekendje weg? Dacht zelf aan de Veluwe maar wil binnen nu en een maand dus dan is het misschien nog niet echt op en top herfst?
Ik zou lekker naar de Veluwe gaan! Het is al behoorlijk herfstig in het bos. Aantal bomen laten al blad vallen of worden geel, er staan paddenstoelen en er liggen al veel eikels. Over 2 weken zal het nog meer zijn, maar je merkt echt wel dat de zomer voorbij is
Autumn Storm thee, apple crumble en de apple crumble geurkaas. Compleet zelf bedacht natuurlijk
Ik snap dat je verdrietig bent, ik krijg zo’n knus gevoel bij de beschrijving van wat je zou gaan doen daar! Hopelijk kan je dat de komende jaren dubbel en dik inhalen.
Jaaa, al vind ik die van vorig jaar iets leuker😬
Gister de crumble gemaakt! Ben de mandarijn vergeten en voel me een beetje bamboozled door de 5 minuten voorbereidingstijd (6peren schillen en snijden? Wat een werk haha) maar hij is erg lekker.
Oja en achteraf had ik er iets meer cranberries door kunnen doen, want zo kom ik toch nooit van de 5 kilo af haha
En @FrauHelga; op de site staat dus wel dat je het ook kunt gebruiken icm geurstokjes! Als dit werkt, is dit wel veeel goedkoper dan R.ituals bijv.
Hahahaha had het gewoon over het hoofd gezien en dacht wat een bekende kaars
hahahhaa lekkerding <3
Ben vandaag weer op kantoor en t is koopavond in Arnhem. Dus ik ga denk ik weer kijken
Ik ben zo benieuwd. Vriendinnetje wil zaterdag naar het de centrum in Den Haag en laat ik in mijn home town nog niet bij TK geweest.
Maak je wel foto’s?
Oh als ze de kaars niet hebben dan ben ik weer weg. Mag alleen de kaars nog kopen en voor de rest heb ik een no buy xD
@Luzarl moet ik vanmiddag in Arnhem nog even kijken voor je naar die kaars die je wilde?