Het Herfsttopic

Ja graag!

1 like

Top! Ga ik even kijken of ik hem kan vinden voor je :slight_smile:

@anon42392789 jaaa ik heb haar ooit gevonden toen ze een garderobe had opgekocht van een vrouw die was overleden. Vind haar wel leuk!

1 like

@Luzarl helaas! Ze hadden hem niet.

Mijn kaars ook niet. Nu ben ik keekie nog meer dankbaarder

1 like

Ik wil dit. Nu.

40 likes

Waar was dit precies? Zit er voor te kijken ook daar in de buurt :slight_smile:

Jaaa deze kwam ook bij mij als advertentie op Facebook voorbij, love it :joy::orange_heart:

1 like

Nieuw Slagmaat was ik, een van de weinigen in de regio waar het niet was afgelast. Komend weekend kan je nog plukken op zaterdag en zondag!

1 like

Ik heb deze gister gezien in Nijmegen!! Het formaat dat jij hebt, maar ook echt een HUGE versie

@DonnieDarko Oh jaa die heb ik ook opgeslagen op Pinterest, zag dat dit van Kiel James Patrick, wat een fantastisch merk, alleen heel duur…

Deze trui wil je toch hebben:

19 likes

Wat een toffe trui :smiley:

Vandaag wel onverwacht een oranje jas gekocht. Herfst is real. :heart_eyes:

Deze trui van Maison Scotch vind ik ook wel herfstig btw.

en deze simpele trui:

2 likes

Zo leuk! Ik moet volgend jaar wel alvast in de zomer gaan beginnen met sparen voor deze maanden hahaha

1 like

Gaat er iemand nog iets leuks herfstigs doen dit weekend? Misschien gaan wij wel even richting strand nu de duinplanten zo mooi paars zijn!

2 likes

Cranberry’s dippen in pure chocolade is ook echt een aanrader :heart_eyes:

Leuk!

Ik ga appels plukken bij een boomgaard :slight_smile: er is ook een doolhof van maĆÆsplanten. Ik hoop dat er ook pompoenen zijn, maar volgens mij niet

Edit: er zijn pompoenen!!!

2 likes

Zo leuk! Waar in het land is dit?

Dit zou Schoorl nu moeten zijn :slight_smile:

18 likes

Bunnik :slight_smile:

Leuk! Hoe heet het?

1 like

Ik ben thuis aan het werk en baal gewoon dat het voor het raam bloedheet is. Ik wil gewoon met een vest, een kop thee en een herfst-playlistje op kunnen werken met tikkende regen op 't raam :frowning:

5 likes

Echt he! Ik kijk er naar uit dat ik denk, het is een beetje fris, om dan heerlijk een trui of vest aan te trekken.

1 like