Ja graag!
Top! Ga ik even kijken of ik hem kan vinden voor je
@anon42392789 jaaa ik heb haar ooit gevonden toen ze een garderobe had opgekocht van een vrouw die was overleden. Vind haar wel leuk!
@Luzarl helaas! Ze hadden hem niet.
Mijn kaars ook niet. Nu ben ik keekie nog meer dankbaarder
Waar was dit precies? Zit er voor te kijken ook daar in de buurt
Jaaa deze kwam ook bij mij als advertentie op Facebook voorbij, love it
Nieuw Slagmaat was ik, een van de weinigen in de regio waar het niet was afgelast. Komend weekend kan je nog plukken op zaterdag en zondag!
Ik heb deze gister gezien in Nijmegen!! Het formaat dat jij hebt, maar ook echt een HUGE versie
@DonnieDarko Oh jaa die heb ik ook opgeslagen op Pinterest, zag dat dit van Kiel James Patrick, wat een fantastisch merk, alleen heel duurā¦
Wat een toffe trui
Vandaag wel onverwacht een oranje jas gekocht. Herfst is real.
Deze trui van Maison Scotch vind ik ook wel herfstig btw.
en deze simpele trui:
Zo leuk! Ik moet volgend jaar wel alvast in de zomer gaan beginnen met sparen voor deze maanden hahaha
Gaat er iemand nog iets leuks herfstigs doen dit weekend? Misschien gaan wij wel even richting strand nu de duinplanten zo mooi paars zijn!
Cranberryās dippen in pure chocolade is ook echt een aanrader
Leuk!
Ik ga appels plukken bij een boomgaard er is ook een doolhof van maĆÆsplanten. Ik hoop dat er ook pompoenen zijn, maar volgens mij niet
Edit: er zijn pompoenen!!!
Zo leuk! Waar in het land is dit?
Bunnik
Leuk! Hoe heet het?
Ik ben thuis aan het werk en baal gewoon dat het voor het raam bloedheet is. Ik wil gewoon met een vest, een kop thee en een herfst-playlistje op kunnen werken met tikkende regen op 't raam
Echt he! Ik kijk er naar uit dat ik denk, het is een beetje fris, om dan heerlijk een trui of vest aan te trekken.