Ik heb vanmorgen een fleecedeken gekocht van 220x240 cm ( bij action voor een tientje). Ik heb m al gewassen en wil er onder chillen maar het is te heet 
Hier ook de apple crumble gemaakt als dessert voor mijn ouders! Straks warm eten met een bolletje vanille ijs erbij 
Net weer een apple crumble kaarsje aangestoken😍 combi met ikea vanille is geweldig.
Jeeej het wordt vanaf woensdag weer Herfstweer
!
Oja en er stonden vandaag buurkindjes voor de deur met een bolderkar vol pompoenen, om te verkopen. Schattig! M’n eerste is binnen dus!
Nog relatief hoog, maaaaarrrrr, we gaan de goede kant op 
Rondom Deventer. Maar prima indicatie voor de rest van NL.
Voor wie nog op zoek is naar een leuke achtergrond voor je telefoon, ben vanmorgen de duinen in geweest met mijn camera en heb 16 herfstige plaatjes gedeeld in mijn stories om te screenshotten.
Samenvatting
Wat een mooie foto’s maak je! Leuk dat je dit deelt 
Dankjewel! 
Wat een prachtige foto’s!
Herfst-rompertjes voor mijn dochter, van C&A. 
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/babyrompertje-2106135/1
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/rompertje-biokatoen-set-van-5-2106138/1
Nog interesse in een 31 jarige dochter? 
@Friemel @anon42392789
Hahahaha ja ik wil ze ook zelf aan! Ik werk 4 van de 5 dagen thuis dus een onesie met zo’n eikeltjesprint zou ik geweldig vinden. Lekker comfy.
Je hebt wel een eikeltjespyjama van een ander merk maar die is dan direct weer zo duur.
Iemand nog tips voor een mooie herfstkrans voor aan de deur? 
Ik ben gister met mijn date naar een appelboomgaard geweest, diegene waar ook het maisdoolhof is. We zijn eerst het doolhof in geweest en daarna appels en peren wezen plukken. Was echt super gezellig. En vanmiddag heb ik een bruine boter appeltulband gemaakt. Nog niet geproefd, maar de voorgaande keren was het ook goed gelukt dus denk nu ook wel 
En donderdag was ik naar een bloemenpluktuin waar ze super veel pompoenen hadden. Zoveel mooie en grote ook❤️
Living the dream
Haha, het voelt wel een beetje alsof ik in een Hallmark herfstfilm zit hoor. M’n date was namelijk ook mee naar de bloemenpluktuin en had enorm veel sjans met de omaatjes daar