Het Herfsttopic

Je hebt wel een eikeltjespyjama van een ander merk maar die is dan direct weer zo duur.

3 likes

Iemand nog tips voor een mooie herfstkrans voor aan de deur? :grin:

Ik ben gister met mijn date naar een appelboomgaard geweest, diegene waar ook het maisdoolhof is. We zijn eerst het doolhof in geweest en daarna appels en peren wezen plukken. Was echt super gezellig. En vanmiddag heb ik een bruine boter appeltulband gemaakt. Nog niet geproefd, maar de voorgaande keren was het ook goed gelukt dus denk nu ook wel :smile:
En donderdag was ik naar een bloemenpluktuin waar ze super veel pompoenen hadden. Zoveel mooie en grote ook❤️

37 likes

Living the dream

1 like

Haha, het voelt wel een beetje alsof ik in een Hallmark herfstfilm zit hoor. M’n date was namelijk ook mee naar de bloemenpluktuin en had enorm veel sjans met de omaatjes daar

5 likes

Mijn nieuwe keukendoeken van Dille & Kamille (met op de achtergrond nog een stukje apple crumble!)

24 likes

Me ergens deze week:

13 likes

Echt heel veel zin in dat dit abnormaal warme weer voorbij is! En dan lekker kaarsjes aan, onder de deken op de bank, chai latte/pumpkin spice drinken. Heeeeerlijk

11 likes

Zoveel zin in herfst dat we het maar in huis gaan halen :heart: (wonderbaarlijk heb ik ook 0,0 rood aan garen dus dat moet ik binnenkort even halen voor de paddenstoelen)

23 likes

Net lekker een stukje door het bos wezen fietsen, alleen die vallende eikels zijn niet zo chill haha

2 likes

Awww de Appie heeft net als vorig jaar weer dit schattige herfst eten

19 likes

Ziet eruit als een oranje piemel

48 likes

Ik vier de eerste herfstdag met superlekkere herfst bovk en nog betere vegan stoof met geroosterde knolselderij :heart: :fallen_leaf: not pictured: homemade pickled uitjes erbij

Heerlijk

(lol m’n foto’s vergeten)

18 likes

Welke merk appels gebruiken jullie voor het maken van een appeltaart of de appelcrumble?

Echt in de mood nu het donker is :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Oeh! Is die combi lekker? Heb ze allebei nog staan.

Ja! Heb er eigenlijk nooit 2 tegelijk aan, maar ruik ze allebei goed

1 like

Bij ons gaat woensdag ein-de-lijk de Dille en Camille open. Finally! :heart:

2 likes

Nee helaas, zijn al 10 jaar oud :grimacing: Ooit bij Xenos gekocht, blijf ze ook altijd leuk vinden

1 like

In Amerika heb je 31 nights of Halloween op tv zender freeform en zenden ze iedere avond vanaf 1 tm 31 oktober (family friendly) halloweenfilms uit. Bij gebrek aan zoiets in Nederland, heb ik maar het schema opgezocht en kijk ik de films zelf! Ik begin wel vanavond al, want het zijn meerdere films per dag dus dat lukt me anders allemaal niet. Ik vind het wel bijdragen aan het herfst/Halloween gevoel haha. Ik begin met hocus pocus, wat misschien wel een van m’n favoriete halloweenfilms is.

Dit is het schema trouwens: https://www.freeform.com/news/recaps-and-news/31-nights-of-halloween-schedule

12 likes