Het Herfsttopic

Doet me denken aan vorig jaar dat ik met mijn vriend op een bankje zaten en mijn ouders een bankje verderop (best ver nog) ik gooide een eikeltje richting mijn ouders zodat ze zouden schrikken maar hij belandde recht op het hoofd van mijn moeder :laughing: moet nog altijd lachen hierom en om haar hoofd plus de kans dat het raak was haha.

6 likes

Ik heb pink lady gebruikt, die blijven lekker knapperig en geven een vleugje fris!

1 like

Deze ochtendmist :orange_heart::orange_heart:

29 likes

Ik wilde gisteren het begin van de herfst vieren met mosterdsoep maar die hebben ze dus niet als vega variant😫 De miste ochtend maakt het weer goed!

1 like

deze is lekker!

5 likes

De bio pompoen soep van AH is vegan en super lekker!

1 like

Havermoutontbijt met gebakken kaneelappel :heart_eyes:

3 likes

Gisteren heb ik de eerste herfstwandeling in het bos gemaakt! De bladeren waren nog niet echt verkleurd, maar het hert dat we zagen maakte dat meer dan goed😍

26 likes

Gister een wandeling gemaakt met de hond en kwam al een paar paddenstoelen tegen :maple_leaf: :fallen_leaf:

13 likes

Mag ik vragen hoe je het patroon op zo’n donkere stof hebt kunnen krijgen? Ik heb wel een manier met transfer papier, maar dat vind ik niet altijd even fijn

Ik heb wit carbon papier van Clover gebruikt (Gekocht via irisborduurt) maar dat werkte niet super, had het patroon er wel op maar je zag niet alles heel goed. Dus daarna met een witte gelpen nog een keer die lijnen overgenomen.

Denk dat ik de volgende, is ook een zwarte stof, over ga proberen te nemen met mijn lightpad en dan de gelpen. Perfecte manier dus nog niet gevonden. :frowning:

het begint hier net te regenen en ik zit voor het raam naar buiten te kijken met deze op de achtergrond:

niks meer aan doen!

6 likes

Oh de kaarsen aan, regen tegen t raam :heart_eyes:

1 like

M’n Yankee Candle is op! Waar koop ik ze het best online? M’n lievelings is trouwens The Perfect Tree, dus als jullie nog aanbevelingen hebben! (Ik hou niet van appel/kaneel/vanille geuren).

Yesss, deze gelijk aangezet en de kaarsen aan. Net ook al natgeregend, dus nu extra lekker om binnen te zitten

Sensationalhome heb ik wel eens gekocht!

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Ik zit in Zweden in het perfecte herfst boshuisje.
Inclusief Netflix en voldoende snacks.

97 likes

Wauw, ziet er heerlijk uit, ik ben jaloers! Geniet ervan!

Tussen Gotenburg en Böras
Edit; spelling klopt voor geen kant

1 like