Het Herfsttopic

Vet zeg! Mijn zus en haar man wonen in Gotenburg, hopelijk kan ik daar ook snel weer heen :blush:

Vanaf volgende week afwassen in herfst stijl :joy:

35 likes

Wat baal ik dat we niet gewoon met portals kunnen reizen dan had ik hetzelfde gedaan. Geniet er lekker van!

1 like

We zitten hier voor 170 euro voor 2 nachten via airbnb.
Echt geen gekke prijs in Zweden. Het enige nadeel is dat het bed 1.20 breed is, met z’n 2en wel wat krap

1 like

In de herfst kijken we toetsen na met oranje :orange_heart:

28 likes

ik weet het!!! Ik ga ze alle drie halen no shame

Vanaf volgende week bij lidl ook de herfst folder enzo, helemaal zin in :heart:

4 likes

Oeh I love it, binnenkort maar een bezoekje aan Lidl brengen

2 likes

Ik heb Apple crumble ingrediënten in m’n digitale AH mandje zitten! Oja… én ingrediënten voor een pittige pompoensoep :orange_heart:!

En ga m’n eigen Pumpkin Spice kruiden mixen.

Zin in dit alles :hugs:

9 likes

Sure:

4 likes

Dit ziet er echt fantastisch uit, wauw :heart_eyes:

1 like

Geeeeeweldig!!! Waar koop jij je Yankee kaarsen?:heart_eyes:

1 like

Dit is echt THE DREAM. Enjoy​:heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Ik heb vanavond voor het eerst sinds lange tijd een rustig avondje alleen dus ik ga er optimaal van genieten in herfst-stijl; eerst een warm bubbelbad, daarna film kijken met kaarsjes & openhaard aan, lekker chocomel en dekentje :heart_eyes:. Kan ik me nu al op verheugen. Als iemand een film weet die qua sfeer lijkt op The Holiday / Bridget Jones, let me know!

9 likes

Dat klinkt fantastisch!

Misschien You’ve got mail?

4 likes

Verschilt! In Amsterdam koop ik ze bij Aroma Plaza. Verder vind ik de webshops Swietarts, Mycandlestore en Bellini-store fijn. En zeldzamere geuren koop ik via Marktplaats en een Yankee FB groep :hugs:

2 likes

Ruikt zo lekker :heart_eyes: ben blij dat het eindelijk wat aan het afkoelen is

8 likes

Past ook goed bij je username :grin:

2 likes

Haha en de bovenste laag is vanilla bean, dus dat ruikt een beetje als een mac lipstick

1 like

Ik vind Sleepless in Seattle en Notting Hill ook wel in dat rijtje passen! Laf sowieso alle '90s/begin 2000 romcoms

3 likes

Dankje! Ja ik ook, heerlijk. Vooral Britse.

https://www.youtube.com/watch?v=pT3xYypnvNs Ben nu aan het studeren met dit aan. Zo heerlijk.

2 likes