Het Herfsttopic

Ik doe mn DOCS aan want het is HERFST

13 likes

Vet zeg! Mijn zus en haar man wonen in Gotenburg, hopelijk kan ik daar ook snel weer heen :blush:

Vanaf volgende week afwassen in herfst stijl :joy:

35 likes

Wat baal ik dat we niet gewoon met portals kunnen reizen dan had ik hetzelfde gedaan. Geniet er lekker van!

1 like

We zitten hier voor 170 euro voor 2 nachten via airbnb.
Echt geen gekke prijs in Zweden. Het enige nadeel is dat het bed 1.20 breed is, met z’n 2en wel wat krap

1 like

In de herfst kijken we toetsen na met oranje :orange_heart:

28 likes

ik weet het!!! Ik ga ze alle drie halen no shame

Vanaf volgende week bij lidl ook de herfst folder enzo, helemaal zin in :heart:

4 likes

Oeh I love it, binnenkort maar een bezoekje aan Lidl brengen

2 likes

Ik heb Apple crumble ingrediënten in m’n digitale AH mandje zitten! Oja… én ingrediënten voor een pittige pompoensoep :orange_heart:!

En ga m’n eigen Pumpkin Spice kruiden mixen.

Zin in dit alles :hugs:

9 likes

Sure:

4 likes

Dit ziet er echt fantastisch uit, wauw :heart_eyes:

1 like

Geeeeeweldig!!! Waar koop jij je Yankee kaarsen?:heart_eyes:

1 like

Dit is echt THE DREAM. Enjoy​:heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Ik heb vanavond voor het eerst sinds lange tijd een rustig avondje alleen dus ik ga er optimaal van genieten in herfst-stijl; eerst een warm bubbelbad, daarna film kijken met kaarsjes & openhaard aan, lekker chocomel en dekentje :heart_eyes:. Kan ik me nu al op verheugen. Als iemand een film weet die qua sfeer lijkt op The Holiday / Bridget Jones, let me know!

9 likes

Dat klinkt fantastisch!

Misschien You’ve got mail?

4 likes

Verschilt! In Amsterdam koop ik ze bij Aroma Plaza. Verder vind ik de webshops Swietarts, Mycandlestore en Bellini-store fijn. En zeldzamere geuren koop ik via Marktplaats en een Yankee FB groep :hugs:

2 likes

Ruikt zo lekker :heart_eyes: ben blij dat het eindelijk wat aan het afkoelen is

8 likes

Past ook goed bij je username :grin:

2 likes

Haha en de bovenste laag is vanilla bean, dus dat ruikt een beetje als een mac lipstick

1 like

Ik vind Sleepless in Seattle en Notting Hill ook wel in dat rijtje passen! Laf sowieso alle '90s/begin 2000 romcoms

3 likes