Het Herfsttopic

Dat klinkt fantastisch!

Misschien You’ve got mail?

4 likes

Verschilt! In Amsterdam koop ik ze bij Aroma Plaza. Verder vind ik de webshops Swietarts, Mycandlestore en Bellini-store fijn. En zeldzamere geuren koop ik via Marktplaats en een Yankee FB groep :hugs:

2 likes

Ruikt zo lekker :heart_eyes: ben blij dat het eindelijk wat aan het afkoelen is

8 likes

Past ook goed bij je username :grin:

2 likes

Haha en de bovenste laag is vanilla bean, dus dat ruikt een beetje als een mac lipstick

1 like

Ik vind Sleepless in Seattle en Notting Hill ook wel in dat rijtje passen! Laf sowieso alle '90s/begin 2000 romcoms

3 likes

Dankje! Ja ik ook, heerlijk. Vooral Britse.

https://www.youtube.com/watch?v=pT3xYypnvNs Ben nu aan het studeren met dit aan. Zo heerlijk.

2 likes

@anon95331300 je foto’s op insta zijn ook al zo fantastisch. Heel veel plezier nog!

Ik was gister bij de tkmaxx in dh maar geen herfstkaars geur meer te bekennen :sweat_smile:

Oooo me too!

While You Were Sleeping, Miss Congeniality 1 en 2, Never Been Kissed, You’ve Got Mail, How to Lose a Guy in 10 Days… ik kan ze wel duizend keer kijken!

3 likes

Herfst betekent voor mij ook elke week minimaal 1 (liefst 2!) pan soep maken. :orange_heart: Ik heb net een pan vegan linzensoep gemaakt voor het weekend. Soep krijg ik nooit sexy op de foto maar het is wel enorm lekker. :drooling_face:

28 likes

Ik wil deze illumalid hebben want so cuteeee, maar ik kan het echt niet maken om hier 20 euro aan uit te geven hah :’)

2 likes

Net m’n eerste truffelkruidnootjes van dit jaar op :heart_eyes:

9 likes

Doen! Ik had hem 2 weken geleden gemaakt. Zo klaar en echt heel lekker.

2 likes

Volgens mij zijn ze nooit meer dan €12,-. Heb je op gewone sites gekeken?

1 like

Specifiek deze kan ik alleen op eBay of een Amerikaanse website vinden helaas :frowning:

1 like

Ik wil ook een heerlijke herfst film kijken. Helaas staan niet al mijn favorieten op Netflix/Videoland. Heeft iemand een tip? Een film van 1995/2005?

2 likes

Oeh! Dan is het een catch. Bijzonder dat bol.com het in zijn eigen collectie heeft dan.
Als je hem echt leuk vindt moet je het doen. Ik heb er een met pompoenen en dat is iedere herfst weer een cadeautje.

1 like

Geen film maar heb je gilmore girls al gezien? Heel herfstig en zelfde tijdperk

1 like

Jaaaa! Vandaag begonnen aan S3😍

2 likes