Het Herfsttopic

Dankje! Ja ik ook, heerlijk. Vooral Britse.

https://www.youtube.com/watch?v=pT3xYypnvNs Ben nu aan het studeren met dit aan. Zo heerlijk.

2 likes

@anon95331300 je foto’s op insta zijn ook al zo fantastisch. Heel veel plezier nog!

Ik was gister bij de tkmaxx in dh maar geen herfstkaars geur meer te bekennen :sweat_smile:

Oooo me too!

While You Were Sleeping, Miss Congeniality 1 en 2, Never Been Kissed, You’ve Got Mail, How to Lose a Guy in 10 Days… ik kan ze wel duizend keer kijken!

3 likes

Herfst betekent voor mij ook elke week minimaal 1 (liefst 2!) pan soep maken. :orange_heart: Ik heb net een pan vegan linzensoep gemaakt voor het weekend. Soep krijg ik nooit sexy op de foto maar het is wel enorm lekker. :drooling_face:

28 likes

Ik wil deze illumalid hebben want so cuteeee, maar ik kan het echt niet maken om hier 20 euro aan uit te geven hah :’)

2 likes

Net m’n eerste truffelkruidnootjes van dit jaar op :heart_eyes:

9 likes

Doen! Ik had hem 2 weken geleden gemaakt. Zo klaar en echt heel lekker.

2 likes

Volgens mij zijn ze nooit meer dan €12,-. Heb je op gewone sites gekeken?

1 like

Specifiek deze kan ik alleen op eBay of een Amerikaanse website vinden helaas :frowning:

1 like

Ik wil ook een heerlijke herfst film kijken. Helaas staan niet al mijn favorieten op Netflix/Videoland. Heeft iemand een tip? Een film van 1995/2005?

2 likes

Oeh! Dan is het een catch. Bijzonder dat bol.com het in zijn eigen collectie heeft dan.
Als je hem echt leuk vindt moet je het doen. Ik heb er een met pompoenen en dat is iedere herfst weer een cadeautje.

1 like

Geen film maar heb je gilmore girls al gezien? Heel herfstig en zelfde tijdperk

1 like

Jaaaa! Vandaag begonnen aan S3😍

2 likes

Ik zag dat The Addams Family op Netflix staat. Die heb ik gisteren gekeken en vond ik heel leuk in aanloop naar Halloween.

4 likes

De appelcrumble staat hier nu in de oven! Geen geurkaars nodig, het ruikt heerlijk :heart_eyes:

Ik ben vandaag ook 2 keer helemaal verregend op de fiets, dus dan is het extra lekker thuiskomen en warme kleren aantrekken. Heb ook eindelijk een fijn plaid gekocht voor op de bank om onder te zitten.

8 likes

Ik kijk Harry Potter🥰

7 likes

Ik heb weinig verstand van de yankee candle kaarsen, maar waar is dit voor?

Oh ik vind het zo heerlijk dat de herfst weer begonnen is! Lekker de regen tegen het raam.
Mijn oma bakte altijd hele lekkere herfstcake, ik heb het recept overgeschreven en hem vandaag gemaakt.
Op de achtergrond had ik dit aanstaan:

Prima dagje zo!

Voor wie wil het recept (wel snel overgeschreven)

22 likes

ik heb weer lekker een comfy trui aan (Mijn sweaters van vorig jaar zijn nu extra groot dus kan er in kruipen) ook de sloffen uit de kast getrokken. kaarsje aan. Heerlijk <3

3 likes