Het Herfsttopic

@Popcorn Foucher legt het hierboven wel goed uit!

Tunnelen houdt dus in dat de kaars niet mooi evenredig opbrandt, maar in een tunneltje:

Als je dat zo laat doorbranden is de kaars uiteindelijk op terwijl de helft van het kaarsvet er nog omheen zit. Zeker met een dure geurkaars is het best wel zonde want dan is hij veel sneller op.

Als je hem goed laat ‘poolen’ is de hele bovenkant vloeibaar en zal de kaars netjes helemaal opbranden:

image

Dat gaat makkelijker door de warmte beter vast te houden en dat kan je dus doen met een illuma lid! Een stukje aluminiumfolie werkt ook, maar dat vind ik er niet mooi uitzien haha dus zo’n dopje is ideaal dan. Ze zijn officieel ontwikkeld voor Yankee Candle kaarsen maar ik gebruik hem ook bij andere merken want vaak past dat ook!

1 like

Misschien is deze playlist hier ook al gedeeld, maar samen met m’n Seaside woods kaars is dit ook wel lekker voor de herfstvibes

2 likes

Oh leuk! Die ga ik morgen tijdens werk eens opzetten, dankjewel <3

Ik ben al bijna halverwege mijn grote Yankee candle die ik een tijdje terug heb gekocht bij de TKMax. Echt een lekkere kaars (Be Thankful, returning classic)

2 likes

Thumbprint cookies met koekkruiden, en appelboter in het midden. Keuken en woonkamer ruiken zalig nu. :heart_eyes:

22 likes

Ik vind mijn nieuwe windlicht echt leuk.

@iedereen met vragen voor de ulimalid, zo ziet de kaars eruit daardoor.

18 likes

De Hema heeft echt leuke Halloween dingen nu.

1 like

Ja!

Ik ga morgen ook een apple crumble maken! Jullie hebben me geïnspireerd. :kissing_heart::heart: Ik heb alles in huis dus na mijn werk direct preppen zodat hij na het eten de oven in kan en we een warm toetje hebben. Can’t wait​:heart:

2 likes

Ik heb ooit bij de sostrene grene losse dropthee gekocht. Was alleen op basis van zwarte thee en dat vind ik niet lekker meer

1 like

Ik heb voor m’n verjaardag “vandaag blijf ik binnen” thee gekregen van Anne&Max. Het is een rooibos thee met sinaasappel, kardemom en nog wat kruiden. Ik vind hem echt heel lekker en een herfst thee. Maar volgens mij kan je die alleen in de winkel kopen :frowning:

2 likes

Houd je van rooibos? Ik vind de rooibos met appel en kaneel van dille en kamille heel lekker!

1 like

Helemaal blij. Echt waarom dit bestaat weet ik niet, maar ik vind 't geweldig. Apple crumble vond ik wat te zoet dus niet meegenomen, en de geurkaarsen had mijn lidl nog niet maar ik ga nog wel eens terug haha

22 likes

Niet echt herfstlike, maar deze vind ik wel erg lekker. van de zomer vond ik het te heet voor thee, dus nu aan het drinken:

Oh ik vind dit weer zo heerlijk! Niet te koud, weinig wind, lichte miezer. Heerlijk een uurtje gewandeld net :orange_heart:

7 likes

Misschien al gepost maar: Zalando lounge heeft vanaf vandaag yankee candles in de actie.

Wilde het net komen posten… dit weer :orange_heart::orange_heart::orange_heart:

6 likes

Thee van Blanche Dael al eens geprobeerd? De dael’s herfstthee is ook erg lekker! Maar keuze genoeg.

1 like

Ik zie ze niet :sob:

Huh wat gek. Heb je een account?

Ja. Is het echt van yankee? Of valt t onder een ander thema ofzo.

Pfffff nu staat het er wel! :smile:

1 like