Het Herfsttopic

Gelukkig. Hoop dat er nog wat leuks tussen zit, ik zag dat al veel was uitverkocht.

1 like

Hmmm… ik hou dus heel erg van zoete thee maar ik heb even in mijn keukenkastje gekeken voor je:

Rooibos Chai (Clipper)
Rooibos, karamel en gember (Pickwick)
Winter Glow (Pickwick)
Lemon, Ginger (Clipper)
Kaneel, blauwe bes (Pickwick)
Kamille, honing (Pickwick)

Verder is alles zoet zoet zoet. Ik ben vooral fan van Clipper! Ze hebben veel soorten kruiden thee :slight_smile:

1 like

Ohja… Clipper raspberry & mint, Pukkaa mint & zoethout, Dille & Kamille ginger orange.

The list is endless!!!

1 like

Ik vind dit weer echt van dat gezellige Sinterklaas weer om de een of andere reden. Krijg echt zin om de openhaard (die ik niet heb) aan te doen, sinterklaasliedjes te luisteren en pepernoten te eten haha

6 likes

(In mijn ogen is dit topic ook het geurkaarsen topic)

Ik heb een zootje wax melts besteld, in winterse en herfst geuren! Vind dit een ideale manier om te testen of je een geur lekker vind, als dat zo is bestel ik er later een grote kaars van. :slight_smile:

12 likes

Ik moet ergens deze week nog naar de Hema dus wil het eventueel wel voor je meenemen?

Ik heb gisteren voor het eerst dit jaar weer eens appeltaart gemaakt. De amarettorozijnen (volgens mij nav @FrauHelga) waren echt een lekkere toevoeging, net als de speculaasjes op de bodem. Zo lekker om dan in de avond na werk een stukje te kunnen eten bij een kopje thee :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Jaa ik heb sweet honeycomb gekocht! Ken de geur niet, dus ben heel benieuwd

1 like

Waar heb je dit besteld? Ik wil nu ook zo’n illumalid maar ik weet niet of dat ergens in een winkel bij mij in de buurt te vinden is of welke websites goed zijn

Pumpkin bread :heart_eyes: dit recept lijkt me echt heerlijk! Heb nog een pompoen liggen misschien dat ik het maak als ik genoeg over heb :grin:

7 likes

geurvoorjehuis.nl en sensationalhome.nl! Zijn allebei wel prettige betrouwbare websites met een groot assortiment. :slight_smile:

1 like

Ohhh dat windlicht wilde ik zo graag, maar staat niet meer online en in Zaandam hadden ze hem niet in de winkel. Dus heb de pompoenmok meegenomen hahaha

Oh recept!!! Ik wil dit NU!!

1 like

Van het weekend mijn favoriete cake/taart gebakken voor mijn verjaardag
Het was weer top.

37 likes

Ik wil het voor je halen, wil zelf de pompoen beker nog.

1 like

Ik gebruik gewoon een pak appeltaartmix van Koopmans, met 25% extra deeg. De rozijnen laat ik zo’n 20-30 minuten wellen in Amaretto.
Speculaasjes op de bodem lijkt me erg lekker, @croissant !

2 likes

Chai organic green van Clipper

1 like

Lief! Had je die pompoenbeker niet kunnen vinden? Anders kijk ik van het weekend hier nog even. Ik had gister de laatste.

Ziet er heerlijk uit! Nog gefeliciteerd!

1 like

Thanks! Hij is ook heel lekker en makkelijk om te maken :slight_smile:

1 like