Het Herfsttopic

Yes heb ik!
Voor de havermout, alles in een pannetje op laag vuur en goed roeren:

• 40 g havermout
  • 200 ml melk
  • 30 a 40 g wortelrasp
  • beetje kaneel
  • beetje koek- en speculaaskruiden
    optioneel: rozijnen

Frosting:

• schepje vanille proteinepoeder
  • 2 eetlepels magere kwark
    In een apart bakje goed mengen, als er geen klontjes meer in zitten schep je dit over de havermout in je bakje

Garnering:
walnoten of schuddebuikjes en een beetje kaneel

10 likes

Iedere keer dat ik langs de TKMaxx kom loop ik even naar binnen om voor geurkaarsen te kijken, maar heb nog nooit herfstgeuren gezien? Niet van Yankee Candle maar ook niet van DW Home oid. Altijd alleen maar zomerse en neutrale geuren als fresh linen enzo. Snap er niks van. Misschien is iedereen er gewoon heel snel bij in mijn stad haha

1 like

Het laatste pompoentje kunnen scoren bij de Hema :pleading_face::heart:

25 likes

Ik ben zoo blij met dit weer. Ben vanochtend naar het bos geweest en drie honden geaaid. mocht iemand nog een hond hebben die het bos leuk vindt, ik bied me aan als oppas :upside_down_face: Ga zo chocolademelk maken en een kaars aansteken :smiling_face_with_three_hearts:

39 likes

ooo mooie fotos ook!! jaloeeeers.

Volgende week ben ik een week vrij en hoop dat mijn vriend dan zin heeft om samen te gaan wandelen in Sonsbeek (Arnhem).

1 like

Zeist?

1 like

Ik heb de pompoen beker kunnen reserveren.
Morgen gelijk halen.

1 like

Echt zo’n ding waarvan ik niet wist dat ik het nodig had, maar nu MOET ik het hebben

3 likes

Bij mij was er een apart schap bij de kassa’s met herfstgeuren. Ook wel een paar in het normale schap maar de pumpkin spice shit stond heel erg anders.

2 likes

Oh goede tip, ga ik daar even kijken een keer. Thanks!

1 like

4,50!

1 like

Wijn kaarsjes en een spannend boek is voor mij wel echt herfstig :orange_heart::maple_leaf:
Heerlijk deze regenachtige avonden.

20 likes

Yess! @Shadina

Hij smaakt als een soort kruidkoek! Die bovenkant is wel echt mega lekker erbij en een flinke smaakmaker!

21 likes

Dit is het bos bij het Hertenkamp (daar kan je volgens mij ook de auto parkeren)

1 like

Ik had onder andere deze waxmelts besteld, maar ik vind ze niet zo lekker ruiken. Ze zijn best kruidig en daar houd ik niet zo van. Kan ik hier iemand anders blij mee maken wiens ding dit wel is? Voor de verzendkosten mag je ze hebben :blush:

3 likes

Ik ben zelfs nog eerder weggegaan van college om deze (en twee bakjes gekarameliseerde ui hummus) te halen. Helemaal waard.
Wel jammer dat ik nog 6 half opgebrande kaarsen heb staan

7 likes

Wat jammer dat het niet je smaak is! Ik ben op zich wel geïnteresseerd, maar heb eigenlijk geen idee wat de verzendkosten zijn.

1 like

Het past gewoon door de brievenbus dus als je in Nederland woont is het €3.65! :blush:

1 like

Zijn dit de geurkaarsen van de Lidl? Kan ik ze in de winkel vinden of is het bestellen?

1 like