Het Herfsttopic

Ik heb de pompoen beker kunnen reserveren.
Morgen gelijk halen.

1 like

Echt zo’n ding waarvan ik niet wist dat ik het nodig had, maar nu MOET ik het hebben

3 likes

Bij mij was er een apart schap bij de kassa’s met herfstgeuren. Ook wel een paar in het normale schap maar de pumpkin spice shit stond heel erg anders.

2 likes

Oh goede tip, ga ik daar even kijken een keer. Thanks!

1 like

4,50!

1 like

Wijn kaarsjes en een spannend boek is voor mij wel echt herfstig :orange_heart::maple_leaf:
Heerlijk deze regenachtige avonden.

20 likes

Yess! @Shadina

Hij smaakt als een soort kruidkoek! Die bovenkant is wel echt mega lekker erbij en een flinke smaakmaker!

21 likes

Dit is het bos bij het Hertenkamp (daar kan je volgens mij ook de auto parkeren)

1 like

Ik had onder andere deze waxmelts besteld, maar ik vind ze niet zo lekker ruiken. Ze zijn best kruidig en daar houd ik niet zo van. Kan ik hier iemand anders blij mee maken wiens ding dit wel is? Voor de verzendkosten mag je ze hebben :blush:

3 likes

Ik ben zelfs nog eerder weggegaan van college om deze (en twee bakjes gekarameliseerde ui hummus) te halen. Helemaal waard.
Wel jammer dat ik nog 6 half opgebrande kaarsen heb staan

7 likes

Wat jammer dat het niet je smaak is! Ik ben op zich wel geïnteresseerd, maar heb eigenlijk geen idee wat de verzendkosten zijn.

1 like

Het past gewoon door de brievenbus dus als je in Nederland woont is het €3.65! :blush:

1 like

Zijn dit de geurkaarsen van de Lidl? Kan ik ze in de winkel vinden of is het bestellen?

1 like

Dit ziet er echt fantastisch uit

1 like

Nooo :frowning: Ik heb geen Lidl in de buurt, maar ik was er laatst toevallig bij een. Toen heb ik wel die flessen afwasmiddel gekocht (terwijl ik een vaatwasser heb en nooit afwas), maar deze kaarsen niet gezien.

1 like

@marley yes van de lidl! 2eu voor de grote, 1eu voor de kleine. Alle grote hebben ook een kleinere versie, behalve van die groene (daarom heb ik ook een kleintje haha. Set compleet)

@Falkor omg ja die hummus is de allerlekkerste ooit!

@rilah ze zijn er pas sinds vandaag! Ik hou wel van je afwasmiddel aankopen ookal heb je een wasmachine Hahaha. Commitment aan herfst

2 likes

Ik ga morgen kijken! Thanks voor je reactie :slight_smile:

Welke Chai poeder vinden jullie lekker om zelf Chai lattes mee te maken? Ben zo blij met m’n melkopschuimer, dat ik ze nu thuis kan maken!

En welke plantaardige melk is geschikt? Ik had het laatst met amandelmelk geprobeerd, maar dat schuimt niet op en ik vraag me af of er plantmelk is dat dat wel doet?

Ja de barista versies van verschillende merken schuimen op. Die van Oatly (havermelk) vind ik het lekkerste!

3 likes