Het Herfsttopic

Zoals @Boondigga al zegt, de havermelk van Oatly is echt de lekkerste. Grijs pak uit het houdbare schap :ok_hand:

3 likes

Ik gebruik tijdens werk soms een app om van mijn telefoon af te blijven, Forest, en zo ziet mijn gespaarde bos er deze week uit :maple_leaf::mushroom:

23 likes

Neee de blauwe uit de koeling is het beste

3 likes

@Boondigga bedankt! Die zet ik op m’n lijstje!
@banananana en de blauwe als de andere op is :hugs:

1 like

Welke?

De onderste, waar verse bij staat. Die staat in de koeling

1 like

Doe je dan melk en water of een van beide?

Ik ben nog steeds zo blij met deze deken! Hij is zo zacht en fijn, en ik pas er makkelijk onder met mijn dochter. Hij wordt elke dag gebruikt! :orange_heart: :yellow_heart:

1 like

Ik vond de kaarsen van Lidl best lekker! Niets gekocht want heb nog een hele kast vol maar inderdaad echt een tip voor iedereen die lekkere herfst kaarsen zoekt.

Haha wat fijn! Mijn man jat hem nu elke keer. Dan lig ik onder een klein gehaakt ding van m’n schoonmoeder. Zit eraan te denken om er dus nog maar eentje te kopen. Want ja… van dekentjes kun je in de herfst/winter niet genoeg hebben :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

nee ik vind deze fijner

4 likes

Ik heb ontdekt dat er op 5 minuten lopen van mijn werk een gigantische geurkaarsen winkel zit waar ze Yankee Candle en Woodwick verkopen :grimacing: heel gevaarlijk dit hahaha

10 likes

De droom!

1 like

Maar een nachtmerrie voor mijn portemonnee :sob: haha. Ik heb het bij twee kaarsen gehouden, Autumn Glow van YC en Redwood van WW. Lekker herfstige geuren, echt zin om ze te branden dit weekend :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Vol! En nooit van je leven die met calcium kopen. Smaakt naar water met gestampte stoepkrijtjes

In havermout is hij wel te pruimen :joy:

Warm cashmere van Yankee Candle? Vind ik wel herfstig, niet kaneel

5 likes

Ook gezwicht.

16 likes

Suikerkoekjes kaars van de lidl misschien?

1 like

Yankee Candle heeft veel soorten geurkaarten (ook herfst- en wintergeuren) zonder kaneel! Als je een winkel in de buurt hebt waar ze dat verkopen zou ik gewoon even gaan ruiken en kijken welke lekker zijn :relaxed: