Zag bij Zoella dit dekbed van Marks & Spencer voorbij komen. Gelijk besteld. Hopelijk past mijn dekbed er in. Maten zijn wel wat anders dan onze Nederlandse.
Ik heb drie overtrokken van M&S uit de uk en die passen allemaal prima over m’n normale ikea 2p dekbed! Hopelijk bij jou ook geen probleem, deze is evht cute
Fijn om te horen. Ik heb een maat 180 besteld op de website. Mijn bed is ook zo breed, dus dacht misschien zijn de maten daarop gebaseerd?
Volgens mijn vriend nemen ze in de uk aan dat de maat van je bed hetzelfde is als de maat van de deken
Ik vind dit ook een leuk herfstig account
Duits vind ik ook wel een herfstige taal, op de een of andere manier haha.
“HeiBe Schoki trinken” <3
Sorry voor de late reactie! Ik wilde je een pm sturen maar dat lukt niet Heb je ze inmiddels al aan iemand gegeven? Anders ben ik nog steeds geïnteresseerd haha, misschien kun je mij een pm sturen?
Ze hadden hier bij de prijsmepper Bolsius geurkaarsen in de geur oud wood, een aanrader als je van niet zoete geuren houdt.
Verder staan er stoofpeertjes op het vuur, een carrotcake in de oven en zit ik in m’n wollen trui te genieten
Mehhh bij de Hema geen pompoen theelicht houder gezien
Mijn man walgt overigens van elke geurkaars dus ik mag hier niet eens één naar binnen brengen.
Ik ga zometeen wederom weer een een apple crumble maken en nu naar hét forum recept. Helaas geen zelf geplukte appels uit de boom van mijn ouders meer te bekennen. Ennn een lekkere Chai drinken en een leuke herfstige Netflix serie bekijken. <3
Ja maar dit is niet altijd logisch toch? Vaak valt een deken over je matras, langs het bed. Had zelf ook serieus een error toen ik eens overtrekken wilde bestellen en al die maten opnam
Nee vind ik ook niet logisch, maar ik kom ook niet uit de UK haha. Mijn vriend wel en die vind het wel logisch
Heb er oa dit mee gemaakt. Die twee hele grote (zie gelinkte bericht) worden inmiddels als krabpaal gebruikt door de kat
Same dus ik zet de kaars aan als hij er niet is en daarna het raam een beetje open haha
Ik woon hier ook hoor doeiiii
En hoe is dat recept dan? Die van Laura was te zoet.
Ik heb vandaag een carrotcake gemaakt. Was heerlijk
Ik zie maar 1 oplossing; man buiten zetten als de kaars brand.
@Howth oeeee nu wil ik ook weer maken
vandaag door de regen een boswandeling gemaakt zag ook twee van die grote rode paddenstoelen met witte stippen.
Ik raad trouwens iedereen een Oodie aan, lig er nu in te chillen en ik ben zo comfortabel.
Zo mooi!! Ik was vorige week wandelen op de Veluwe en daar heb ik er ook heel veel gezien (maar de kabouters waren niet thuis haha).
De herfst concurrentie van de penisplant.