Wtf:joy:
Geeft zo’n ellipse kaars van Woodwick meer geur af dan een normale door het grotere oppervlakte? Of maakt dat niet echt verschil
Ja vind ik wel, maar ik heb alleen de kleinste gehad en een ellipse (oudwood). Ik moet zeggen dat ik hem ook weleens na een tijdje uitzet omdat ik het iets teveel vind.
Ik ga zo naar een pompoenboerderij waar ik al een paar jaar heen ga. Zo gezellig daar, een grote schuur vol met verschillende pompoenen en kalebassen. En m’n vriend wil niet mee, dus niemand die me tegenhoud in wat ik mee naar huis neem Ik heb m’n huis vanochtend speciaal opgeruimd, dus vanavond tover ik het om in een herfstplekje
Wat een mooie cover😍
Ah wat leuk om te horen zeg!
Wauw!!! Wat zijn de Alpen toch prachtig
Ja echt prachtig. Was zo graag uitgestapt om een wandeling te maken, maar corona
Oh, zijn dit die geillustreerde edities? Prachtig
Wat perfect! Ik heb HP nooit gelezen. Is dat nog leuk om voor de eerste keer te lezen als je net 28 bent geworden?
Ja!!
Leeeeeeuk! Dan ga ik deel 1 ergens bestellen.
Yess ik ben zelf ook voor t eerst bezig. Ben nu in boek vier (wel luisterend)
Nee dit zijn de gift editions met slipcase! Ik twijfelde of ik de geïllustreerde versies zou kiezen, maar eigenlijk hoop ik dat ze in het Nederlands uitgegeven worden. Kan ik ze ooit ook voorlezen🙂
Ja zeker leuk! Ik heb ze begin 20 voor het eerst gelezen. Ik heb het eerste deel tweedehands gekocht, in het Nederlands, en ‘moest’ er van mezelf een uur in lezen om het een kans te geven. En ik was verkocht😍 Dit najaar wilde ik ze ook eens in het Engels lezen, maar dan met een mooie set. Al ben ik ook superblij met mijn Nederlandse tweedehandsjes😃
Er zijn dus heeeeel veel editions te vinden van de HP boeken? Ik wil deel 1, Engels. Kan iemand een linkje met mij delen? Het liefst van Bol.com. Slytherin edtion, minilima edition (?) zo veel verwarring lol