Het Herfsttopic

Dit is de “normale” versie!

Die Slytherin versie is ook het eerste boek, maar dan met een extra hoofdstuk met informatie over Slytherin (een van de vier houses waar de leerlingen bij zitten). Zo heb je ook de Gryffindor, Hufflepuff en Ravenclaw versie. Ik heb daar de Gryffindor versie van, heel tof! Maar zo’n house versie zou ik pas kopen als je een boek hebt gelezen en je een beetje voorkeur hebt voor een bepaald house.

2 likes

Ik besloot vanochtend om er een typische herfstdag van te maken dus ik heb 2 uur in mijn eentje door het bos gewandeld en kastanjes gezocht. Daarna koekjes gebakken en thee gedronken. Ik voel me helemaal zen!

30 likes

Thanks meiden!

1 like

Iemand aanraders voor lekker herfstige schowerfoam/douchegel?

Jaaa wat is nou dat appel crumble recept? Of kijk ik er nou overheen? @anon89918470?

Ik vond treaclemoon warm Cinnamon altijd heel lekker! Vaak zijn ze bij de ah of Kruidvat in de aanbieding. Anders iets van 4,99 stuk. Je doet er wel heel lang mee!

2 likes

Vandaag deze weer gemaakt: https://www.beautylab.nl/heerlijk-herfsttoetje-met-stroopwafels-en-stoofpeertjes/

Zo simpel, maar superlekker en love stoofpeertjes in de herfst :heart_eyes:

1 like

https://www.laurasbakery.nl/appel-kaneel-crumble/ deze!

Word hier echt gelukkig van :heart:

8 likes

@Alicante oooo sorry vergeten te reageren.

Recept Apple Crumble

Spaghettipompoen met spinazie, pompoenpitten, ricotta, tomaat en pompoenchips
Gekookt en bezorgd door mijn vader omdat ik ziek ben :cry:

25 likes

Wat lief van je vader, het ziet er echt heel lekker uit!!

1 like

De kerstgeuren van Rituals zijn altijd heel warm en fijn, niet zo zoet als sommige reguliere geuren en die komen geloof ik meestal ook uit in oktober! Idd ook Warm Cinnamon van Treaclemoon. En ik zag dat The Body Shop een Pumpkin Spice lijn heeft uitgebracht, maar ik heb hem zelf niet geroken dus geen idee of dat wat is!

1 like

Jaa de pumpkin spice lijn is er ieder jaar. De handcrème is heel lekker. De soap eigenlijk nooit geroken/gehaald.

1 like

Echt een aanrader deze

1 like

Nee joh, lief juist! Helaas geen liefhebber van worteltaart, doet me altijd denken aan kruidkoek. Ik heb altijd liever of echt zoet of echt hartig :sweat_smile:

1 like

Hij past ook zo perfect in die schaal!

Rituals heeft dit jaar de Amsterdam collectie als winter limited edition… En die ruikt eerder naar lente dan naar herfst of winter :sob: is echt heel tulpig.

Vind het nog steeds erg jammer dat de Ritual of Yalda geen vaste lijn is. Als iemand die producten van heeft die staan te verstoffen neem ik 't graag over!

1 like

Huh, maar die Amsterdam collectie is er toch ook al maanden? Misschien komt er nog wel wat anders! Of geven ze zelf aan dat dit de winter geur is?

Ja klopt maar is nu ook te koop in de winkel. Echt stom haha.

Ik zit in zo’n Facebook groep en meerdere mensen hebben 't daar aan klantenservice medewerkers gevraagd en die geven allen aan dat de Amsterdam collectie de limited edition is deze winter.