Het Herfsttopic

Ik heb dit dus geprobeerd te kijken ( al meerdere keren) maar ik vind het gewoon niet leuk. Die semi sarcastische humor, het voelt echt zo nep. Volgens mij moet dit naar het opbiecht topic :sweat_smile:

Ik ben weer aan The Chilling Adventures of Sabrina begonnen! Dat vind ik dus echt herfstig <3

haha dit indd. maar mijn vriend en ik waren het er gisteren wel beide over eens dat ze beide kapot egoïstisch zijn en de hele wereld om hun moet draaien (Maja das met iedere serie zo)

Wat herfstkiekjes van de afgelopen dagen:

Kaarsen en zelfgebakken koekjes!

Recept van de koekjes, super makkelijk en snel recept: https://lovingitvegan.com/vegan-gingersnap-cookies/

19 likes

Ik ga dit weekend eindelijk de ff Apple crumble maken!!

Heb afgelopen weekend een appelcake gebakken en daaroverheen een caramel frosting (die had m’n man dan gemaakt!)
Het was super lekker! Heb deze recepten gebruikt:

Oja, gedecoreerd met appelstukjes gebakken in kaneel en suiker, het is geen bacon :joy:

Vond het heel herfstig smaken🍂

24 likes

Wat een herfstweertje! Regen en onweer. Heb naast me lekker m’n Trick or Treat Yankee aan en zometeen verse tomatensoep maken en gezellig bij andere kaarsjes bankhangen

2 likes

@chippie prachtig! Ziet er super lekker uit

Hoeveel pompoenen is te veel pompoenen voor 1 persoon? :joy: thanks lidl :heart:

13 likes

oeee wat ga je er mee maken? Of zijn ze voor de sier?

1 like

Ik heb wel een aantal ideeën, morgen een stoofpotje met pastinaak en pompoen. Woensdag tajine met pompoen. Donderdag curry met pompoen (en spruitjes :heart:). Maar ik maak vast ook nog wel eens soep, ik wil er een keertje havermout mee maken, en ik ben geïnspireerd door een post van hier laatst voor spaghetti pompoen met geitenkaas en tomaat :heart:
En ik ga ook nog eens gnocchi met ponooensaus en Geroosterde pompoen maken denk ik

Love me some pompoen :heart::heart::heart: (bedenk me net ook dat ik mijn pompoen kleurige trui aan heb. Tijd om in een pompen te veranderen)

7 likes

Even wat foto’s van gisteren en de buit :hugs:

41 likes

Oooo zo leuk! Vooral die in de stolp :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Het is deze

2 likes

Pumpkin pumpkin duck

1 like

Ik ben nu deze aan het maken voor de lunch. Het ruikt in ieder geval al heel lekker!

6 likes

Deze hadden wij van het weekend, maar ik miste dus wat smaak? kon ook niet echt plaatsen wat ik nu precies miste. als je nog tips hebt om lekkerder te maken dan let me know :smiley:

Ik heb helemaal de aanwijzingen op de achterkant gevolgd, de groenten koken momenteel gaar.

De koriander laat ik denk ik weg, misschien dat ik wat Maggi toevoeg als ik smaak mis. Ik laat het weten straks! :smiley:

1 like

Ja same! De koriander heb ik er wel in gedaan. maar het miste wat! weet gewoon niet wat.

Verse gember misschien?

Ik miste pit!
Met een paar druppeltjes Tabasco heb ik het iets pittiger gemaakt. Ik heb ook nog een snufje zout en klein beetje Maggi toegevoegd. Anders is ie erg vlak van smaak.

Maar met deze toevoegingen vind ik hem lekker.

2 likes

Boompje voor ons huis een maand lang gevolgd, hij is nu bijna helemaal rood :maple_leaf::fallen_leaf:

91 likes

Dit weer vraagt om een stoofpotje! Dus staat hier nu vlees te sudderen met ui, bouillon, mosterd, laurier en bruin bier. Vanavond voeg ik er nog winterpeen en pastinaak aan toe en dan eten we het met aardappelpuree :yum:

5 likes