Het Herfsttopic

Wacht, ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat deel 1 nu werd uitgezonden op tv, dus ik ging zoeken. :see_no_evil: Maar nu snap ik dat je aan het streamen bent.

1 like

O hahah ja sorry, op televisie via Netflix :crazy_face::crazy_face:

1 like

Ik ben pompoen pitten aan het roosteren met bruine suiker en boter en kaneel en nu ruikt m’n huis zo lekker :smiling_face_with_three_hearts::maple_leaf: niks van mijn pompoen wordt verspild!

9 likes

Het ruikt heerlijk! Ga er morgen mee lunchen :slight_smile:

1 like

Ik ben officieel mijn moeder geworden. Die maakt ook dit soort dingen ieder jaar😅

59 likes

Dit staat nu in de oven :heart::maple_leaf:

1 like

Wat zijn jullie aanraders voor de beste sloffen?

Ik hoop dat je het lekker vindt!
Een bekende van mij heeft het gisteren gebakken en zei dat ze het glazuur om te huilen zo lekker vond. :joy:

Ik zag bij de Loods5 deze soortvansloffen. Je benen worden zegmaar 1 geheel. Was echt superzacht. Perfect voor thuiswerken e.d. afbeelding

Het glazuur is inderdaad superlekker!
Ik vond de cake ook heel lekker maar hij was maar 1cm hoog ongeveer, volgende keer zou ik het recept verdubbelen of in een smallere vorm doen. Maar dat ligt niet aan jouw recept maar aan dat ik het vegan gemaakt heb (: Verder heel lekkere diepe smaak! Ik had alleen elstar appels gebruikt en merkte bij de appelboter al dat ze erg zuur waren, dus dat was ook duidelijk terug te proeven in de cake maar wel lekker juist

1 like

Yesss! Ik heb hem eindelijk gemaakt. Super lekker

16 likes

Deze te leuke kar stond bij de woning tegenover het tuincentrum :jack_o_lantern:

36 likes

Ik was vandaag lekker door het bos wielrennen. Helemaal nat en modderig weer thuisgekomen (er zitten geen spatborden op een racefiets haha), maar wel heel lekker!

8 likes

Ik ben op zoek naar een kaars die ruikt naar het geurtje van een lucifer die je net hebt aangestoken.
Komt Woodwick fireside of Woodwick Woodsmoke in de buurt?

Of andere aanraders voor lekkere hersftgeurkaarsen die lekker herfstig zijn maar niet mierzoet?

Hoe moet je dan lopen? Haha, moet je naar de wc toe hoppen, zie het al helemaal voor me.

Ik heb woodsmoke gehad en vind die heel lekker! Rokerig warm, niet precies zoals een lucifer maar wel een beetje denk ik

1 like

Ik heb woodwick Fireside gekregen. Vind het wel een prima kaars. Het heeft een lichte en kruidige geur maar ik vind het niet ruiken zoals lucifers.

1 like

@FrauHelga hij wordt met de uren steeds lekkerder, echt heerlijk. Ga hem zeker nog eens maken! Dus dank je wel

1 like

Ik wilde ook lekkere geurkaarsjes voor de herfst na jullie berichtjes dus jullie zijn echte influencers!
Deze heb ik besteld:

Autumn Glow heb ik nu aangestoken en hij ruikt heerlijk!

En deze waxinelichthouders heb ik gevonden bij de kringloop, zo blij mee!

11 likes

Jazeker! Ik heb besteld bij sensationalhome.nl.
Ik kom uit een klein dorpje in Brabant en dit soort winkels hebben we hier niet in de buurt :wink:
Fijne site, met geuren op categorie

1 like