Het 'Ik voel me oud' topic

@Merel Haha same. Ik ga zo zwemmen en ik ben echt dolblij dat ik uit kan slapen ondanks dat ik vroeg op moest.

3 likes
  • Ik vind het niet eens meer erg om mevrouw of u genoemd te worden. Sterker nog, ik kan me er wel eens aan ergeren als ik getutoyeerd word (dit is wel sporadisch hoor, in situaties waarin ik wel in een ‘mevrouwen’ rol zit en er te amicaal tegen mij gedaan wordt)

  • Een nieuwe vriendin die vroeg of mijn kleine broertje nog vrijgezel is :sob:

  • Het besef dat ik echt alleen op zondag mijn beddengoed uitwas

4 likes

Ik erger me eraan dat het hip is onder jongeren om zo cynisch en sarcastisch mogelijk te doen. Een groot deel van mijn klas doet zo en het is echt fucking irritant als ze weer zo’n uitspraak doen inclusief zelfingenomen grijns, want ze zijn oh zo geweldig als ze rebels zijn.

En mijn zusjes van 14 en 16 die dit nu ook beginnen te doen wil ik ook slaan.

Ben echt veel te oud voor deze edgy puberale shit
Terwijl ik zelf ook zo was :’)

1 like

Haha zo herkenbaar. Ik was dit weekend op een halloween-evenement. Er was een bepaalde zone waar een rookmachine stond. 1 jongentjes achter mij tegen zijn vriendje: “Dikke jonko jongen…echt jonko”
Ik dacht alleen maar ; ze zijn 13 en komen niet boven mijn eettafel uit.:roll_eyes:

13 likes

Dat ik geniet van interieur shoppen voor mijn nieuwe woning, en ik vroeger de woonboulevard-zondagen met mijn ouders niet kon uitstaan.

En dat veel geld uitgeven aan een bank me niet tegenstaat, en ondertussen wil besparen op het aantal festivals dit jaar. :grimacing:

2 likes

Ik ga vrijdag naar een feestje tot diep in de nacht en de volgende ochtend moet ik om 10.00 uur werken. Tien jaar geleden had mij dit dus geen reet uitgemaakt he. Vrolijk fris en fruitig present bij de baas.

Nu maak me druk over hoe ik me die ochtend ga voelen en ben ik al aan het plannen hoe ik mijn drinkgedrag ga doseren. :cry:

7 likes

Haha zo herkenbaar. Ik heb het zelfs nog erger. Ik wil mijn drankgebruik ook doseren als ik niet hoef te werken, puur zodat ik dan ook nog van m’n weekend kan genieten en niet de hele dag brak in bed lig

3 likes

Ik krijg rugpijn van heel lang in bed liggen

5 likes

Mijn studenten gister tijdens de les: u bent gewoon 10 jaar ouder dan ons!

Ik zag net een kindje lopen met een ritsdiploma? In ‘mijn tijd’ hadden we nog niet eens een pietendiploma :stuck_out_tongue:

4 likes

Zijn ritsen tegenwoordig dan zo ingewikkeld dat je daar een diploma voor kan verdienen? :thinking: Veters, dat zijn pas ondingen!

9 likes

Ik had wel vaak dat m’n kinvelletje tussen de rits kwam, maar dat was alleen als iemand anders m’n jas dicht deed:p

10 likes

Oooh ja zo pijnlijk dat! Trauma’s. Alleen nog maar houtje-touwtje voor mij hoor!!

3 likes

Als die er was geweest in mijn jongere jaren kon ik mijn ouders trots maken. Ik weigerde veters te leren strikken dus ik snapte het pas toen ik 12 was… Veel te laat om dat verdomde diploma te halen :cry:

1 like

Dat ik al sinds vorig jaar steeds meer en meer grijze haren krijg maakt dat ik me al behoorlijk oud voel.

Ik hoef me nu nooit meer te legetimeren als ik alcohol koop.

Een collega zei laatst “wow, kom jij echt uit 1988?”. Alsof ik 100 ben in plaats van bijna 30 :joy:

4 likes

Dat mijn nieuwe knappe collega (die ouder is dan ik) zei dat ik me hem aan zijn moeder herinnerde, maar hij wél viel voor mijn jongere knappere collega :expressionless:

2 likes

Ik zeg gisteren tegen mijn collega dat ik me wel aangesproken voel als er gezegd word ‘de jeugd heeft geen drive meer’. Haar reactie: ‘ja maar jij hoort niet meer bij de jeugd hoor’. Ik hoor blijkbaar bij de volwassenen, wat is dit.

Note: ik ben 29

2 likes

Dat ik in het weekend al rond 8/9 uur wakker ben en ik dat zo fijn vind, want dan heb ik wat aan m’n dag.

5 likes

Ik heb dat de laatste tijd vet vaak. Klanten op het werk uit 2000 die dus ook al 18 zijn en niet 8.
Dat het al 10 jaar geleden is dat ik begon met studeren…
Dat ik 10 jaar scheel met iemand van 17 (ja duh zou je zeggen maar ik had laatst zo gelachen met iemand en dacht dat ie een jaar of 24 was , bleek ie 17 te zijn whaha).
Dat ik nu voor de 2e keer in mijn leven een huis ga kopen.
En ga zo maar verder… :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik word 28 over een maandje of 3 :pensive:
Ohh en een vriendin kwam film kijken en ik viel letterlijk halverwege in slaap op de bank. Ik heb me nog nooit zo erg mijn moeder gevoeld als nu haha.

7 likes