Het 'Ik voel me oud' topic

Ik ging mijn rijbewijs aanvragen en die man vroeg: heb je je verlopen rijbewijs ook bij?? NEE MENEER DIE HEB IK NIET. Oké ben wel 26 dus relatief laat met halen en zo maar toch, koest.

Oh ja en het is vrijdagavond en ben aan t aftellen wanneer het acceptabel is naar bed te gaan zodat ik morgen op tijd op kan staan om naar de Gamma te gaan om verf te halen.

Oh en ik drink een glas wijn en ben eigenlijk wel toe aan dat ie gewoon ie leeg is, want ik heb stiekem meer zin in thee ofzo.

5 likes

Soms (zoals gisteravond) ga ik om 23:00 uur slapen op vrijdagavond omdat ik moe ben en dan word ik de volgende ochtend wakker met ongelezen appjes van mijn moeder die ze om 03:00 uur 's nachts heeft gestuurd: “was echt een leuk concert we zijn daarna nog even de stad in geweest xx”

Dan voel ik me wel echt een oma ja :woman_shrugging:

25 likes

Mijn moeder functioneert op 5 uur slaap (elke dag!) en doet ook nog eens (zwaar) lichamelijk werk. Ik moet twee dagen bijkomen als ik een keer na middernacht ben gaan slapen…

1 like

Ik stond net op het perron te roken en een jongen die er echt jong uit zag, kwam vragen: “mevrouw, zou ik alstublieft een sigaret van u?” Ik vroeg voor de grap hoe oud hij was en hij zei: “ik ben echt 18 hoor, echt!” Heb hem een sigaret gegeven en gezegd dat hij vooral zo beleefd tegen ouderen moet blijven. Ik ben 28.

9 likes

Ik ging vandaag even goede tante uithangen en lekker trampolinespringen met neefje… Drie keer raden wie er nu met gebroken teen thuis zit. Van een lekker portje te nippen.

26 likes

Ik zag net een foto van Nikki plessen die de trend van Ariana grande heeft overgenomen. Lange hoodie met daar onder alleen hele hoge laarzen.
Wat is dat? Draag je daar nog een broekje onder ofzo?
Een trui draag je als je het koud hebt… en niet met alleen laarzen?
Ik word te oud voor deze trends

10 likes

Yes dit is toch gewoon het nieuwe ‘een legging is geen broek’! Nikki een hoodie is geen jurk

ja, het ziet er niet uit .

En Nikki is nog een stuk ouder dan de gemiddelde forummer hier

3 likes

Iedere keer als iemand me vraag of de oordoppen aan mijn sleutelhanger (super handig, in een klein doosje) voor uitgaan zijn
en ik diegene vertel dat ze voor mijn sportlessen zijn waar ik de muziek veel te hard vind staan. (Y) Zojuist weer eens gebeurd met een jonge collega.

13 likes

Dat ik klaag over dat de boodschappen duurder zijn geworden dit jaar. Ik voel me net mijn vader

3 likes

Ik ontmoette op de open dag van mijn uni (waar ik werk) een jongen die aan het oriënteren was op het gebied van studies, en hij bleek in 2005 geboren te zijn. Dat gaat gewoon écht te ver hoor. Ik ging naar de middelbare school en dronk al alcohol toen hij geboren werd.

7 likes

Huh? Maar die knakker is dan 14 max? Ik ken niemand die op zn 14e al naar universiteiten ging kijken?!

1 like

Ik studeerde toen al :sob:

Maar dan is hij dus 13 of echt nét 14, en nu al op uni aan het oriënteren? Da’s ook wel heel jong lijkt me?

1 like

En @TantePollewop. Ik denk dat hij een profiel moet kiezen en in het kader daarvan alvast zich ging oriënteren op een vervolgopleiding. Deed ik destijds ook. Alleen ik maakte gebruik van de studiegids en folders en ging niet echt naar open dagen, want dat vond ik destijds ook wat overdreven.

Of hij is echt heel intelligent en gaat wel volgend jaar studeren. :woman_shrugging:

2 likes

Ik ging laatst zwemmen met mn vriend en toen waren er van die puberjongetjes die MEGA veel herrie maakten in de kleedkamers. Mn vriend kan het dan niet laten en zegt er wat van. Zeggen die jongens doodleuk: hey mn ouders zijn hier ook.

OMGGGGGGGG dat was echt pijnlijk hahahahahaha. Zijn beide eind 20 en ik voel me echt bijna nog zo jong als die jongetjes :joy:

30 likes

& @kika

Hij had een klas overgeslagen, dus ik denk dat het daardoor kwam. Toen ik nog op de middelbare zat mochten wij al vanaf een jaar of 15/16 gaan oriënteren en daar vrije dagen voor aanvragen (en dus lekker een dagje gaan shoppen in een universiteitsstad :grimacing:), dat was in de derde klas. Dan is 14 wel verklaarbaar.

Ik begon zelf ook in de derde klas en ik geloof wel dat het me geholpen heeft de juiste studie te kiezen, maar dat is offtopic haha

Ik keek net in de spiegel :frowning:

Haha nee oke das overdreven maar de rimpels sluipen er wel in evenals de flappende bovenarmen :nauseated_face: ben ng maar 30 jongens hou oppppp

Ik zag van de week mezelf op een soort onbewaakt moment in de weerspiegeling van mijn telefoon. Zag gewoon kraaienpootjes :o

Daarbij werd gisteren wel, vanuit het niks, aan mij de vraag gesteld ‘wat studeer je?’, dus blijkbaar kan ik wel nog door voor begin 20 :’) Maar dan denk ik wel ‘uh je let niet op, zie die rimpels en die grijze haren dan’.

1 like

Die bovenarmen vind ik ook wel confronterend hoor. Helemaal als je dan zo gaat zwaaien en gaat letten of op het flubbert. Ja :scream: Of mijn borsten die veel minder stevig/hoog zitten zijn dan paar jaar terug. Wat is daar van over als ik 40+ ben joh :o

5 likes